Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
bigone schreef:Wanneer het mogelijk is toch met de artsen overleggen of ze regelmatig bij één van jullie kan zitten, dicht tegen je aan. Dat werkt met baby's maar zeker ook met iets oudere kinderen. De rust, de geur van mama, de geborgenheid geeft rust in dat koppie.
pmarena schreef:Wil je echt een speen omdat dat iets doet met de motoriek van de mond? Of is het meer vanwege het tandenknarsen inderdaad? Je hebt daarvoor ook algemene "bitjes" heb ik wel eens gezien.
Maar heb je redenen om echt een speen te willen, misschien dat een natuurrubber speen dan sterker is dan de siliconen spenen? Lijkt me sowieso wel een beetje eng om iets in haar mond te doen, als ze het stuk bijt als ze een aanval krijgt... maar in het ZH weten ze toch zeker wel wat...? Zou je denken / hopen...
Hier zie je een aantal natuurrubber spenen:
http://www.greenjump.nl/Categorie/Verzo ... n-Bijtring
pmarena schreef:Kunnen jullie wel min of meer genoeg slaap pakken Annebe? Het is al slopend genoeg![]()
Je hebt ook nog een paar jongens toch? Die zullen ook wel flink aangedaan zijn....
Vooralsnog ga ik er vanuit dat ze nog heel best terug kan veren als ze de tijd krijgt, ben echt heel benieuwd hoe het er over een maand voor staat en duim heel hard voor jullie
Merileth schreef:Fijn dat er nu al twee relatief goede nachten op rij geweest zijn.
Ik heb vanochtend mijn kaartje op de bus gedaan. Ik zat hem nog te schrijven toen de eerste kinderen binnen kwamen (werk op een bso), en de kinderen uitgelegd waarvoor het kaartje was, ook vanuit hen wordt er meegeleefd!