Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
moonfish13 schreef:Ok, vertel mij eens waar ik haar de grond in boor dan?
Ik houd het overal netjes, maar een andere mening hebben mag dus niet.
Bokt dan maar sluiten? Want een andere mening hebben mag toch niet.
xyzutu2 schreef:Cowgirl schreef:verschil tussen Tom en parcival:
Tom kan het zelf bepalen die heeft een mond waar woorden uitkomen.
Parcival kan alleen hinneken.
+ Parcival kan ook zijn tong over het bit gooien, iets waar hij in zijn carriere onder deze amazone intensief gebruik van heeft gemaakt.
royposter80 schreef:wat schaam ik mij voor voor al deze reacties van zogenaamde dressuurliefhebbers! En excuses maken kan ook niemand. Het verhaal is geheel duidelijk die Adelinde heeft geplaatst. Ze moet zelfs een foto plaatsen om haar gelijk te krijgen want "men" gelooft het weer niet.
Adelinde stopte al vrij snel in de proef, zelfs in een staponderdeel. Ze voelde dat Parzival niet Parzival was. En over de reserve Madeleine. Jammer dat ze zo reageert. Adelinde/Parzival scoorde nationaal en internationaal beter dus was geheel terecht dat Adelinde boven Madeleine stond
royposter80 schreef:wat schaam ik mij voor voor al deze reacties van zogenaamde dressuurliefhebbers! En excuses maken kan ook niemand. Het verhaal is geheel duidelijk die Adelinde heeft geplaatst. Ze moet zelfs een foto plaatsen om haar gelijk te krijgen want "men" gelooft het weer niet.
Adelinde stopte al vrij snel in de proef, zelfs in een staponderdeel. Ze voelde dat Parzival niet Parzival was. En over de reserve Madeleine. Jammer dat ze zo reageert. Adelinde/Parzival scoorde nationaal en internationaal beter dus was geheel terecht dat Adelinde boven Madeleine stond
magda_90 schreef:Deels offtopic, maar als ze uit zouden bellen bij open monden, tong eruit etc zou een groot deel gisteren de baan al uitgezet zijn. Maw imo maakt dat men tegenwoordig niets meer uit en dat vind ik inderdaad niet getuigen van respect naar je paard toe.
Vala schreef:De haters en mensen met zuur in hun bloed komen als vliegen op een hoop stront dit topic ingevlogen. Je zou toch denken dat als je zo negatief bent over de dressuurruiters in Rio je er lekker niet naar kijkt? Nee, kijken, zure mening vormen, oordelen, want ja, dat mag toch? Maar soms moet je je afvragen of je vantevoren al gekleurde mening wel zin heeft.
Moet je alles maar ventileren omdat wel in een vrij land leven? Zo negatief, echt vreselijk vind ik het...
Het lijkt wel of er mensen zijn die van de ellende van een ander genieten...walgelijk..
Tendance schreef:royposter80 schreef:wat schaam ik mij voor voor al deze reacties van zogenaamde dressuurliefhebbers! En excuses maken kan ook niemand. Het verhaal is geheel duidelijk die Adelinde heeft geplaatst. Ze moet zelfs een foto plaatsen om haar gelijk te krijgen want "men" gelooft het weer niet.
Moet je de reacties op het BIT artikel op Facebook eens lezen. Die zijn helaas ziek! En zelfs met foto erbij zeggen ze dat het een kaakontsteking door haar manier van rijden is......
Tendance schreef:royposter80 schreef:wat schaam ik mij voor voor al deze reacties van zogenaamde dressuurliefhebbers! En excuses maken kan ook niemand. Het verhaal is geheel duidelijk die Adelinde heeft geplaatst. Ze moet zelfs een foto plaatsen om haar gelijk te krijgen want "men" gelooft het weer niet.
Moet je de reacties op het BIT artikel op Facebook eens lezen. Die zijn helaas ziek! En zelfs met foto erbij zeggen ze dat het een kaakontsteking door haar manier van rijden is......
Electra63 schreef:. Moet je kijken op FB van Karel de Lange......... als het niet zo triest was, dan zou je het hilarisch kunnen noemen. Ik vind het sneu, er is geen sprake van objectiviteit, alleen maar afgunst, leugens, jaloezie en afzeiken.
Sammie schreef:Electra63 schreef:. Moet je kijken op FB van Karel de Lange......... als het niet zo triest was, dan zou je het hilarisch kunnen noemen. Ik vind het sneu, er is geen sprake van objectiviteit, alleen maar afgunst, leugens, jaloezie en afzeiken.
Niet alleen Karel de lange, maar ik zie ook dat een andere Bokker die zelf nu niet bepaald vrij is geweest van kreupele paarden en dit gewoon te ontkennen zeikt gezellig meeen dat is dan mijn popcorn moment
![]()
Beste stuurlui staan aan wal.