Niet. De sporza app heeft enkel engels commentaar.Of je moet in het dressuurtopic komen meevolgen, commentaar genoeg
Varekaj schreef:Niet. De sporza app heeft enkel engels commentaar.Of je moet in het dressuurtopic komen meevolgen, commentaar genoeg Tijdens de volledige videos en live zendingen is het braziliaans ( denk ik ) . Beu zeg !
Voor de mensen in het buitenlandAls de nos app hebt kun je de live stream gewoon aan zetten. Bij mij in frabkrijk doet die het zo gewoon
Wat is er trouwens weer dramatisch weinig aandacht voor de paardensport bij NOS tv. Hoeveel mensen zwemmen of doen er aan judo???
YaraNls schreef:http://www.rtbf.be/auvio/direct_jo-rio-2016?lid=67512#category=0Is zonder commentaar dus maakt niet zo veel uit dat het Waals isHeel erg bedankt! Nu kan ik ook kijken En ik kan het ook op tv zetten nu voor m'n moeder. Die vindt het helemaal geweldig, hahaha
Je kan beter zoeken op de website van de publieke zender van Frankrijk grote kans dat daar iets op staat
Ik geef het op zie na de proef vanzelf wel op facebook berichten voorbij komen over de proef. Vanuit frankrijk krijg ik niks geopend om een livestream te volgen.. En dat ik via nos nou iets mee krijg over de dressuur..
Weet iemand misschien waar er een startlijst te vinden is voor morgen? Of hoe laat de eerste Nederlander aan start komt? Of is dat nog niet bekend?
Wou net met de vraag komen of de site/de app het bij jullie ook niet deed. Erg jammer dat wij Nederland missen
wel jammer dat de NOS steeds stukjes uitzend en veel te veel kletst.. weet iemand toevallig op je het dressuur van vandaag ergens terug kan zien?