De Twitter zegt niet zo heel veel hoor. Veel uitleg over de hold en over de afvallers. Verder nog weinig nieuws
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marie_Anne schreef:Zo, wat een hoop valpartijen. Volgens mij nu zo'n 10 afvallers in totaal dan tot nu toe?
Josefien gaat nog goed gelukkig. Inderdaad jammer dat we weinig over haar horen op Twitter. Ze is wel helemaal alleen zag ik op de kaart, geen idee of ze dat prettig vind of juist niet natuurlijk.
Ik heb wel bewondering voor die Venetia en Tatiana. Ontzettend knap dat ze steeds samen op kop liggen, en een van hen zonder tijdstraffen dacht ik.
grid schreef:Ohh Ja je zou het natuurlijk ook kunnen vragen![]()
Thanks Chris voor de poging
Marie_Anne schreef:... Ze is wel helemaal alleen zag ik op de kaart, geen idee of ze dat prettig vind of juist niet natuurlijk.
...
Ik zie het stipje van Hanna nog steeds bij/ onder haar
MarJon schreef:Excuus dat ik me er mee bemoei, maar volgen deze twee accounts je wel op Twitter Novalues?Anders kunnen ze je tweet namelijk niet lezen, omdat je je account hebt vergrendeld.
Santos_05 schreef:Hoe kan het dat CBR bijna net zoveel km's heeft als JSC? Omdat die van Charles alleen bepaalde punten update?