Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Celine_Famke schreef:Ze werd gewoon vastgehouden hoor! En had een cap op. Geloof dat meerdere mensen dat wel doen met kinderen...
Maar goed, ga hier niet over discussiëren.
R12312 schreef:Celine_Famke schreef:Het was een eigen pony, van de nicht van het slachtoffer. Meisje mocht uitstappen. Werd vastgehouden.
Ga verder niet alle details hier in het openbaar neer zetten, vind ik niet respectvol naar de nabestaande etc.
Bij deze manege is de veiligheid trouwens enorm goed hoor.. Juist heel goed. Instructeurs zijn ook top en goed opgeleid. Maar ja, een ongeluk zit in een klein hoekje.. Pff, zo vreselijk. Blijf er maar aan denken! De overlijdings-advertentie liet weer de rillingen over mijn rug gaan! Bah.
Gelukkig maar, een goede instructeur laat namelijk nooit een 9 jarig meisje in zo bak uitstappen, dat is duidelijk een particuliere zonder kennis actie. Jammer dat het deze gevolgen heeft.
gr_roos schreef:Waar ik wel een beetje moeite mee heb zijn de veroordelende berichten zonder dat men de exacte toedracht weet. Het meisje wat de pony vast had is een zeer handig, kundig persoon. Ook zonder al de betweterige berichten zal ze voor de rest van haar leven een trauma hebben.
R12312 schreef:Celine_Famke schreef:Het was een eigen pony, van de nicht van het slachtoffer. Meisje mocht uitstappen. Werd vastgehouden.
Ga verder niet alle details hier in het openbaar neer zetten, vind ik niet respectvol naar de nabestaande etc.
Bij deze manege is de veiligheid trouwens enorm goed hoor.. Juist heel goed. Instructeurs zijn ook top en goed opgeleid. Maar ja, een ongeluk zit in een klein hoekje.. Pff, zo vreselijk. Blijf er maar aan denken! De overlijdings-advertentie liet weer de rillingen over mijn rug gaan! Bah.
Gelukkig maar, een goede instructeur laat namelijk nooit een 9 jarig meisje in zo bak uitstappen, dat is duidelijk een particuliere zonder kennis actie. Jammer dat het deze gevolgen heeft.
AnnemiekvM schreef:Ik vind dat hier heftige aannames worden gedaan.
Bedenk dat alles door iedereen terug te lezen is.
En het is al erg genoeg zonder de betweterige reacties.
Ze zeggen niet voor niets een ongeluk zit in een klein hoekje. Het is niet nodig om iemand hiervan de schuld te geven.
Het is al erg genoeg voor alle mensen die erbij betrokken zijn.
Steek ze liever een hart onder de riem i.p.v. speculaties die nergens op slaan.
Aileen_Noël schreef:AnnemiekvM schreef:Ik vind dat hier heftige aannames worden gedaan.
Bedenk dat alles door iedereen terug te lezen is.
En het is al erg genoeg zonder de betweterige reacties.
Ze zeggen niet voor niets een ongeluk zit in een klein hoekje. Het is niet nodig om iemand hiervan de schuld te geven.
Het is al erg genoeg voor alle mensen die erbij betrokken zijn.
Steek ze liever een hart onder de riem i.p.v. speculaties die nergens op slaan.
Helemaal mee eens!
geerke schreef:Met veiligheids beugels was dit nooit gebeurt....ik weet niet of een bodyprotector veel had uitgemaakt...maar zo een simpel plastic kapje om de beugels had in dit geval het verschil gemaakt tussen leven en dood