Ja vraag het me ook af letters waren mooier geweest in het wit
MarJon
Geplaatst: 03-10-15 17:13
Ik denk dat er ergens iets gewoon mis is gegaan, vooral omdat de letters in de OP wel wit zijn. Moet zeggen dat ik dit ook geen kijk gelijk vind.
Zoe_97
Geplaatst: 03-10-15 17:16
MarJon schreef:
Ik denk dat er ergens iets gewoon mis is gegaan, vooral omdat de letters in de OP wel wit zijn. Moet zeggen dat ik dit ook geen kijk gelijk vind.
de letters op de OP lijken ook alsof daar net licht in schijnt en dus reflecteren... Kan wel die kleur zijn in principe.. Echt jammer hoe die letters zijn! (ben blij dat ik hem toch niet besteld heb)
Oei! Dat ziet er inderdaad anders uit dan op de foto uit de OP!. Ik heb hem op he in mijn hamden gehad en volgens mij waren de letters wit.
Anoniem
Geplaatst: 03-10-15 17:29
Oh dat lijkt inderdaad niet te kloppen. Ik ga even kijken of ik contact kan krijgen met iemand van de winkel. De winkel is al dicht nu, ik kan dus niet garanderen dat het dit weekend lukt, maar anders is het maandag het eerste dat ik doe!
Ik heb de eigenaar van de winkel te pakken gekregen en het klopt inderdaad niet. Maandag weten we meer over hoe en wat, waar het mis is gegaan weet hij niet, doet er ook niet toe, jullie krijgen allemaal de deken zoals in de OP. Het gaat dus opgelost worden, maandag weten we hoe.
De dekens die verzonden zijn, zijn nog niet uitgeleverd, ze gaan waarschijnlijk proberen die te onderscheppen zodat ze gelijk terugkomen. Voor de rest is het nog even kijken hoe en wat. Dat komt maandag.
Wanneer je het formulier invult, komt je bestelling bij mij binnen. Eens per week stuur ik de lijst door. Dat heb ik gisteren gedaan. De Country Mill stuurt je vervolgens een email met de betaalgegevens. Dat komt dus nog.
Wat als je vrijdag bericht hebt gehad dat je hem kan ophalen dan? Mijn pa zou hem ophalen en als mijn deken ook niet goed is moet ik mijn paps even onderscheppen
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst: 04-10-15 22:26
Jessica schreef:
Wanneer je het formulier invult, komt je bestelling bij mij binnen. Eens per week stuur ik de lijst door. Dat heb ik gisteren gedaan. De Country Mill stuurt je vervolgens een email met de betaalgegevens. Dat komt dus nog.
Ok dank je wel!!
Anoniem
Geplaatst: 05-10-15 09:42
De Country Mill heeft geprobeerd de zending van de dekens tegen te houden. Het is pas aan het einde van de dag zeker dat dit gelukt is omdat de verzendmaatschappij de zendingen al had uitgezet. Mochten ze aan de deur komen, laat het pakketje dan ongeopend weer retour nemen. Is het pakketje toch geleverd, stuur hem dan ook retour. De Country Mill hoopt deze week nog de dekens van de juiste print te voorzien en weer te verzenden.
Elegance: ook jij mag de deken uiteraard terugbrengen/terugsturen.
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 05-10-15 09:53
Jessica, bij retour zenden, naar welk adres en hoe zit het met de verzendkosten? Want ik vermoed dat het pakketje hier gewoon neergezet wordt, ook als we niet thuis zijn.
Anoniem
Geplaatst: 05-10-15 09:57
Als het niet lukt het pakketje mee terug te geven aan de leverancier, mag je het terugsturen naar: Country Mill Horse Support Jan Plassensteeg 18A 3862 NL Nijkerk
De kosten die eventueel gemaakt worden voor het retour sturen, krijg je vergoed. Stuur dan even een mailtje naar de Country Mill (reply op de mail m.b.t. de bestelling).
De nieuwe bestellingen die ik zaterdag heb doorgestuurd zullen worden opgepakt als de eerdere bestellingen zijn afgerond.