Paard wordt natuurlijk niet voor niks al jaren teruggetrokken uit verschillende wedstrijden. Ze hebben gewoon een gok genomen tbv andere belangen en dat viel dus niet zo goed uit. Had net zo goed wel goed kunnen zijn.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

soloro schreef:Dit is een stuk over het nederlandse jurylid, met uitleg waarom hij een 8 gegeven heeft.
http://www.dehoefslag.nl/laatste-nieuws ... -vuur.html
Citaat:Ik vind het wel jammer dat er nu heel erg naar deze proef gekeken wordt, terwijl er in mijn ogen over de gehele linie goed gejureerd is.
Roodvos schreef:Uitspraak de Wolff van Westterrode uit artikel:Citaat:Ik vind het wel jammer dat er nu heel erg naar deze proef gekeken wordt, terwijl er in mijn ogen over de gehele linie goed gejureerd is.

Tendance schreef:Ik snap je hele verhaal (wiskunde docent) behalve je spoiler.
Statistisch gezien, zoals in jouw woorden ook vertaald heeft hij dan toch ook gelijk met zijn mening?
Tendance schreef:Er zit zo weinig verschil in percentages en dus in punten, dat het logisch is (statistisch gezien) dat juryleden niet op gelijke plaatsing zitten.
Helemaal als je de plek bekijkt vanwaar ze jureren, die voor ieder anders is.
cjb schreef:Reactie van Sjef na de proef zegt genoeg!
R12312 schreef:manonutjuh schreef:
Waarom heeft Sjef hem laten starten, dat vraag ik mij dan weer af.
ben benieuwd of hij ze gewaarschuwd heeft voor de proef. Toen leek hij ook gespannen. Maar dacht toen omdat het gewoon een erg belangrijk moment was met Totilas die eindelijk mee kon doen aan zo'n belangrijk toernooi... Ze hebben hem al zo vaak van te voren weer af moeten melden...