Ragdollcat schreef:Geryon schreef:Wat verschrikkelijk, het zou je pony of hond maar zijn![]()
Onwijs knap van de eigenaar dat ze haar verantwoordelijk heeft genomen door de hond te laten inslapen. Ik denk dat er best wat honden zijn die andere honden, schapen, pony's oid zouden vermoorden als het kan. Zelf zou ik er een dier niet voor laten inslapen.
Prima hoor dat je het niet erom in laat slapen, maar dan er wel 100% ervoor kunnen zorgen dat anderen en andere dieren geen gevaar lopen dankzij jou en dat kun je onmogelijk doen. Dat kan ik je wel vertellen. ER is altijd een kans............en dat is heel onverantwoordelijk van jou naar anderen toe.
Dat is niet onmogelijk. Wij hebben er zelf zo één gehad. En we hebben er eigenlijk geen één keer aan gedacht om hem in te laten slapen, niet eens over gehad.

..
.
. Bovendien gaat er natuurlijk ook veel meer dreiging uit van een roofdier dat een dier van 400 kg neerhaald dan een kat die een vogel vangt, al zou die kat misschien eerder een mens aanvallen dan die hond.