Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
LiesxAnne schreef:@ Snadrem: ik denk niet dt we hier mensen gaan overtuigen dat het niet altijd met praten opgelost kan wordenBelangrijkste is dat wij zelf weten of ons geweld wt gebruikt is terecht is geweest en of we integer zijn, daar hoeven we geen andere mensen van te overtuigen. Laatste wt ik gezegd heb in dit topic
Tcm62 schreef:Jullie hebben beide gelijk....ok?
). Agent sprong er zowat bovenop en jongen werd gelijk afgevoerd. Dacht er toen wel heel hard aan of agent in kwestie niet thuis problemen had en ff in de stad ging afreageren. JUIST als agent zijnde hoor je hierboven te staan en je niet laten kennen. Het ging om helemaal niets, maar doordat de agent zo hapte, was heel de sfeer naar de filistijnen terwijl het alleen een lolletje is. Als ik zo een reactie op die jongens had gegeven (als ze dat tegen mij zeiden), had ik opgepakt geworden voor het aanvallen voor een ander persoon
Hoe krom is de wereld dan?!
purny schreef:Laten we anders een stel politiehonden inzetten daar wil je echt niet door gegrepen worden
Leprycorn schreef:Tcm62 schreef:Jullie hebben beide gelijk....ok?
Pfff er hoeft niet doorgedramd te worden over hoe jullie het werk vinden.
Het is wat anders dan vakkenvuller, dat snap ik ook wel. Zo bedoel ik het niet.
Maar er zitten genoeg rotte appels in jullie vak. Ben onderweg de meest erge kwallenbakken tegen gekomen die je maar kan vinden.
Natuurlijk heb je zat goede agenten, maar ze zijn echt niet allemaal heilig.
Ik heb respect voor jullie werk en wat jullie doen, als jullie het maar op de juiste manier uitvoeren. En ben regelmatig tegen gekomen dat ze dit ook wel eens NIET doen!
Op de weg, maar ook eens in de stad.
Tuurlijk testen sommige mensen de agenten wel eens uit en gaan ze "zuigen", maar ik ben van mening dat je hierboven moet staan. Toen ik vroeger gepest werd, werd aan alle kanten van "hulp" tegen mij gezegd dat ik erboven moest staan en niet moet happen. Dan krijgen ze alleen maar de gewenste reactie.
In de stad ook eens gezien dat ze een dingetje zeiden tegen een agent. Kijk tuurlijk het mag niet, maar pesten mag ook niet en daarvoor wordt je ook niet opgepakt (had ik alleen in de klas gezeten zowat). Agent sprong er zowat bovenop en jongen werd gelijk afgevoerd. Dacht er toen wel heel hard aan of agent in kwestie niet thuis problemen had en ff in de stad ging afreageren. JUIST als agent zijnde hoor je hierboven te staan en je niet laten kennen. Het ging om helemaal niets, maar doordat de agent zo hapte, was heel de sfeer naar de filistijnen terwijl het alleen een lolletje is. Als ik zo een reactie op die jongens had gegeven (als ze dat tegen mij zeiden), had ik opgepakt geworden voor het aanvallen voor een ander persoon
Noem even maar een voorbeeld. Wilde eerst niets zeggen maar een paar mensen BLIJVEN maar doorhameren!
Niet alleen in de stad, maar op de weg zijn sommige agenten echt ramdebielen die denken dat ze alles kunnen maken. Heb het alleen over situaties ZONDER zwaailichten. En als je er vervolgens met hetzelfde tempo achteraan gaat, wordt je weer staande gehouden voor het te hard rijden
Alsof ze boven de wet staan.
Dit is er niet eentje toevallig. Zo zijn er GENOEG hier in de buurt.
Heb nog genoeg voorbeelden in mijn werk wat voor zuigers agenten eigenlijk kunnen zijn. Hier zien wij ze liever niet dan wel.
love_western schreef:Je mag een ambtenaar in functie niet beledigen. Logisch dat die persoon word opgepakt.
Als politie dat door de vingers zien. Dan zullen sommige alleen maar meer gaan uittesten tot hoever ze kunnen gaan.
Als je je gedraagt. Heb je niks te vrezen.
Leprycorn schreef:love_western schreef:Je mag een ambtenaar in functie niet beledigen. Logisch dat die persoon word opgepakt.
Als politie dat door de vingers zien. Dan zullen sommige alleen maar meer gaan uittesten tot hoever ze kunnen gaan.
Als je je gedraagt. Heb je niks te vrezen.
Tuurlijk mag het niet, maar hij schold hem niet eens uit. Was echt iets in de geest van: Gaan jullie nog boefjes vangen of blijven jullie van de zon genieten?
En als je er dan als een malloot bovenop springt alsof het een gewapende man was, zonder eerst gewoon aan te spreken op gedrag, dan kan je me niet vertellen dat het "volgens protocol" is. Dat je hem een boete uitschrijft voor beledigen voor ambtenaar in functie, naja oke... Dan laat ik het nog in het midden. Maar dit?! Lekkere voorbeeldfunctie. Als iedereen zo zou reageren als de agent, hebben we de hele dag rellen overal.
Pfff er hoeft niet doorgedramd te worden over hoe jullie het werk vinden.
Het is wat anders dan vakkenvuller, dat snap ik ook wel. Zo bedoel ik het niet.
Maar er zitten genoeg rotte appels in jullie vak. Ben onderweg de meest erge kwallenbakken tegen gekomen die je maar kan vinden.
Natuurlijk heb je zat goede agenten, maar ze zijn echt niet allemaal heilig.
Ik heb respect voor jullie werk en wat jullie doen, als jullie het maar op de juiste manier uitvoeren. En ben regelmatig tegen gekomen dat ze dit ook wel eens NIET doen!
Op de weg, maar ook eens in de stad.
Tuurlijk testen sommige mensen de agenten wel eens uit en gaan ze "zuigen", maar ik ben van mening dat je hierboven moet staan. Toen ik vroeger gepest werd, werd aan alle kanten van "hulp" tegen mij gezegd dat ik erboven moest staan en niet moet happen. Dan krijgen ze alleen maar de gewenste reactie.
In de stad ook eens gezien dat ze een dingetje zeiden tegen een agent. Kijk tuurlijk het mag niet, maar pesten mag ook niet en daarvoor wordt je ook niet opgepakt (had ik alleen in de klas gezeten zowat). Agent sprong er zowat bovenop en jongen werd gelijk afgevoerd. Dacht er toen wel heel hard aan of agent in kwestie niet thuis problemen had en ff in de stad ging afreageren. JUIST als agent zijnde hoor je hierboven te staan en je niet laten kennen. Het ging om helemaal niets, maar doordat de agent zo hapte, was heel de sfeer naar de filistijnen terwijl het alleen een lolletje is. Als ik zo een reactie op die jongens had gegeven (als ze dat tegen mij zeiden), had ik opgepakt geworden voor het aanvallen voor een ander persoon
Noem even maar een voorbeeld. Wilde eerst niets zeggen maar een paar mensen BLIJVEN maar doorhameren!
Niet alleen in de stad, maar op de weg zijn sommige agenten echt ramdebielen die denken dat ze alles kunnen maken. Heb het alleen over situaties ZONDER zwaailichten. En als je er vervolgens met hetzelfde tempo achteraan gaat, wordt je weer staande gehouden voor het te hard rijden
Heb nog genoeg voorbeelden in mijn werk wat voor zuigers agenten eigenlijk kunnen zijn. Hier zien wij ze liever niet dan wel.