Meisje neemt verzorgpony mee in trein bij Sneek

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

puppy1128

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 20:06

Air schreef:
Imo is dit pure kinderlijke creativiteit.
Iedereen wil wel eens pony of paard mee naar huis nemen, als je dan met de trein naar je verzorgpony gaat, dan neem je die toch ook gewoon mee in de trein?
Er staan ook geen verbodsborden oid, en je hoeft ook geen kaartje te kopen want dat is er alleen voor honden :')

Ik vind overigens ook dat je een kind van 12 niet geheel zonder toezicht met een pony bezig moet laten zijn, laat staan rijden. Met pony's/paarden omgaan vergt toch wat meer verantwoordelijkheidsgevoel dan de gemiddelde 12jarige heeft. Laat staan als ze van de pony af valt zonder iemand in de buurt.

En bomproof, mwah, als de pony trailermak is dan is een arrivatrein een hele luxe trailer :)

Ik ga ook met de trein als ik naar vera ga, dus laat ik haar ook maar meeneem naar huis via de trein! :D

Zou alleen niet weten of ik daar überhaupt zou komen met haar, ook een beetje eng met de 80 weg daar :')

xxCYNNxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 20:07

laraxXxemma schreef:
@Nayomie ik ging ernaar zoeken maar miss heeft mijn hoofd het erbij bedacht :') Vreemd ik zou zweren dat ik dat las

Vind dit overigens wel weer een hele jammere reactie -O-
[ Afbeelding ]

Erg trieste reactie ja. Ach we moeten maar zo denken; die gast heeft op 2 manieren laten zien dat zn intelligentie erg laag is; ten eerste al vanwege het niveau van de opmerking en ten tweede; het zijn Friezen, geen Frieslanders.
Dus alleen al dat denken en je lacht je toch krom om zo'n trieste gast.

7ofhearts

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 20:11

Ladybird schreef:
RaafSmits schreef:
Wat mij opvalt aan het hele verhaal is dat de eigenaar van de pony de moeder van het meisje belt als de pony vermist wordt en de moeder belt direct de politie.........

Waarom belt de eigenaar het meisje niet.......en later de moeder????
Waarom wordt er direct de politie gebeld......die haar uiteindelijk ook vind??

Het is misschien voorbarig maar het lijkt mij dan dat het niet de eerste keer is dat er in combinatie met het meisje iets is voorgevallen.

Niet alle 12jarigen hebben al een mobiel :P

Ja, daar zeg je zowat .........stom hé, dat dat al zo is ingeburgerd :j

xxCYNNxx

Joaltijd schreef:
janderegelaa schreef:
In de krant stond formaat grote hond maar dit is wel een hele grote....

Je hebt echt van de heeeeeeeelleeee grote honden :j

Deense doggen :D[/quote]

En Ierse Wolfshond

Afbeelding

AmyJamess

RaafSmits schreef:
Wat mij opvalt aan het hele verhaal is dat de eigenaar van de pony de moeder van het meisje belt als de pony vermist wordt en de moeder belt direct de politie.........

Het is misschien voorbarig maar het lijkt mij dan dat het niet de eerste keer is dat er in combinatie met het meisje iets is voorgevallen.

Ik vind het eigenlijk wel goed dat ze de politie heeft gebeld.
Misschien was de moeder ook wel bang dat ze echt van huis wou weglopen en dus misschien niet meer thuis zou komen met of zonder pony.

Pieter25

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 20:12

xxCYNNxx schreef:
laraxXxemma schreef:
@Nayomie ik ging ernaar zoeken maar miss heeft mijn hoofd het erbij bedacht :') Vreemd ik zou zweren dat ik dat las

Vind dit overigens wel weer een hele jammere reactie -O-
[ Afbeelding ]

Erg trieste reactie ja. Ach we moeten maar zo denken; die gast heeft op 2 manieren laten zien dat zn intelligentie erg laag is; ten eerste al vanwege het niveau van de opmerking en ten tweede; het zijn Friezen, geen Frieslanders.
Dus alleen al dat denken en je lacht je toch krom om zo'n trieste gast.

Korreltje zout :')

Pieter25

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 20:15

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 20:23

Ladybird schreef:
Lara_Silver schreef:
Met je 12 jaar een pony pikken, daarmee op de trein stappen om die vervolgens vies achter te laten, goed bezig meid! Voorspelt ook veel goeds voor de toekomst dit soort jeugd.... :wow:

Oke, dit klinkt ook wel weer heel voorbarig.. Je weet niet eens wat voor meisje het is :')

Serieus? Iemand die niet met haar tengels van andermans eigendommen kan afblijven, vervolgens met het dier overlast veroorzaakt en een openbare ruimte bevuilt, wat zegt dat over die persoon? Of liever wat zegt dat over haar idee van respect?

7ofhearts

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 20:26

amy_luna schreef:
RaafSmits schreef:

Ik vind het eigenlijk wel goed dat ze de politie heeft gebeld.
Misschien was de moeder ook wel bang dat ze echt van huis wou weglopen en dus misschien niet meer thuis zou komen met of zonder pony.

Ja......maar dan zóu je kunnen veronderstellen dat er "iets "is voorgevallen.
In mijn tijd had je nog geen mobiel, maar als ik met die leeftijd even niet direct in beeld was, ging mijn moeder echt niet als eerste de politie bellen.
Andere ouders of vriendjes.....oké, maar de politie??

xxCYNNxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 20:35

tja misschien heeft die moeder wel gedacht; zal dr even goed laten zien dat het serieus is. Onder het motto; gelijk in de kiem smoren dit soort gedrag.

@ Pieter25; haha ja snap ik, maar heb geen twitter dus kon die gast daar niet belachelijk maken, dus dan maar hier :+ :D . Want om hiervoor twitter te nemen vond ik net wat te ver gaan :P

ladymypony

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 20:38

vind het wel een dom/grappig verhaal maar waarom zou een hond wel in de train kunnen en een kleine pony niet? :=

saskiakefie

Re: Meisje neemt verzorgpony mee in trein bij Sneek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 20:40

Een pony is een vluchtdier en als die in paniek raakt kan dat toch best gevaarlijk zijn. (en schade aanrichten voor zichzelf en de omgeving) En hij poept de boel onder, kan niet traplopen? ? vraag me trouwens af hoe ze dat gedaan hebben of het moet een station zijn zonder trappen. (of de lift? :+ )

ladymypony

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 20:41

mijn pony schrik opzich nergens van en honden poepen ook haha ze is even groot als mijn hond zou ik met haar op de trijn kunnen ? _O-

xxCYNNxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 20:41

Nou blijkbaar, volgens een paar heldere geesten bij Arriva, kun je een hond aanlijnen, maar een pony/paard niet :D
Maar ff serieus; zal ongetwijfeld te maken hebben met ten eerste veiligheid, maar ook; een hond is zindelijk (mag je aannemen in ieder geval, of het moet een pupje zijn) en een pony niet. Althans niet in de zin als een hond die zindelijk is (wat wij mensen daar over het algemeen dus onder verstaan).

Maar goed; de belangrijkste reden, veiligheid, is al meer dan voldoende natuurlijk.
Laatst bijgewerkt door xxCYNNxx op 09-06-15 20:57, in het totaal 1 keer bewerkt

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 20:44

Nog een goede reden, paarden zijn toch net een tikje groter en zwaarder dan honden :+

xxCYNNxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 20:55

Dat ook ja :+
Zal eens vragen of ik de bwp'er van stalgenootje ff mag lenen voor een tripje; 1.74 ; moet passen toch? :D :+ }:)

AmyJamess

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 21:01

xxCYNNxx schreef:
Zal eens vragen of ik de bwp'er van stalgenootje ff mag lenen voor een tripje; 1.74 ; moet passen toch? :D :+ }:)

Tuulijk past dat! De arriva zal zeggen dat hij het formaat van een grote pony had :')

xxCYNNxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 21:02

precies :D

Amelandfreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 21:08

ladymypony schreef:
mijn pony schrik opzich nergens van en honden poepen ook haha ze is even groot als mijn hond zou ik met haar op de trijn kunnen ? _O-

Vergeet niet dat pony's geen zindelijkheidstraining hebben gehad. Een plassend paard in de trein lijkt me ook geen pretje.... :=

Iris_C

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 21:11

Geweldig, hoe verzin je het _O-

Pieter25

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 21:12

Amelandfreak schreef:
ladymypony schreef:

Vergeet niet dat pony's geen zindelijkheidstraining hebben gehad. Een plassend paard in de trein lijkt me ook geen pretje.... :=

Don't wanna know, don't wanna know.. shit te laat ik zie het voor me -O- :oo

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 21:23

ik moet zeggen dat ik t eigenlijk best wel grappig vind :') ik had denk echt slap gelegen als ik in die trein had gezeten....
maar moet nog meer lachen om de reacties hier _O-

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 21:45

amy_luna schreef:
xxCYNNxx schreef:

Tuulijk past dat! De arriva zal zeggen dat hij het formaat van een grote pony had :')

En de mijne van 1.72 zou ook zo in de trein stappen als ik haar mee zou nemen. Maar toch maarn iet doen. :+

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 22:06

Wat een mega dom kind :')

Die ging zeker naar 'fotoshoot met je paard' van facebook.

cynthiar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 22:11

Op het AD stond dat ze haar verzorgpony aan vriendinnen wilde laten zien. Maar haar ouders hadden de trailer meegenomen, dus nam ze maar de trein.

Vind het een beetje een vreemd verhaal. Alsof als de trailer er wel had gestaan ze wel weg gekund had?