vilheide schreef:Aranel schreef:Ach het eerste kleinkind van Totilas is inmiddels al op de wereld gezet dus
Kleinkind?? Dat gaat wel heel snel zeg.
Denk dat hij wel degelijk al kleinkinderen (veulens ) heeft.
Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
janderegelaa schreef:HorseTimeXL schreef:Ja en Tolegro, was geloof ik de eerste veulen van Totilas in Oostenrijk, heeft inmiddels meen ik al 2 veulens rondlopen
Tolegro is in Nederland gefokt bij Blackhorse.
Jannepauli schreef:Tja.. maar wie wil dan al die rietjes als het paard niks presteert? Want zo werkt het toch, de meeste mensen vallen als een blok voor 'kampioenen' en niet omdat ergens een baasje het dier zo lief vindt. Roem verbleekt snel en in dit geval kun je zelfs nog denken aan een uitzonderlijk goede paard+ruiter combinatie die het zo'n topper heeft gemaakt.
vilheide schreef:sallandval schreef:Paul heeft zijn vrouw er dolgelukkig mee gemaakt. Dat is veel meer waard dan de inkomsten voor zo iemand lijkt mij.
Ik heb geen idee of Paul zijn vrouw hier nu dolgelukkig mee is.
sallandval schreef:Overigens weten we natuurlijk niet hoe de vork in de steel zit qua geld, wie heeft welk bedrag betaald? Geen idee.Aranel schreef:Ik denk meer dat Vilheide erop doelde dat Schockemohle helemaal niet getrouwd is met mevrouw Linsenhoff
Oh ja, ben een beetje moe dus de exacte Dallas opbouw ontging me even Zakenpartner dus.
sallandval schreef:Aranel schreef:Exact is het niet bekend maar Schockemohle ongeveer 15 miljoen en Linsenhoff 2 miljoen voor de sportrechten.
Okee, dan is het in elk geval duidelijk dat zij het betere dealtje had.
janderegelaa schreef:En het betere dealtje heeft ze zeker niet want het paard presteert niet. PS heeft ondertussen alweer 4 miljoen aan dekgeld op zijn rekening kunnen bijschrijven.