Weet niemand iets met een veulen??? Heb een verse staan..
-Geef het veulen geen haver en het kind geen brandewijn. (Behandel kinderen niet als grote mensen) -Snotterige veulens worden de gladste paarden. (Kwajongens die nergens voor lijken te deugen, worden vaak flinke mannen) Voor die 2e heb je nog wel een mooi ander paard nodig
Roosch, ik heb 3 stokpaardjes thuis!
Anoniem
Geplaatst: 15-03-15 23:56
Stokpaard die heb ik nog Zit alleen een vlekje in van een aanvaring met een rood stifterig iets
daarom.. of wat fris ofzo.. Ik zie een uitdaging komend weekend
Roosch
Geplaatst: 16-03-15 00:09
Ik vond er nog een in m'n archief, de teugels laten vieren.
Nien, doe jij dan ff dit weekend een van deze?
Elk zijn meug, zei de boer en hij at paardenkeutels in plaats van vijgen. De groten rijden te paard en de kleinen hangen tussen hemel en aarde Op twee paarden blijven rijden
Dank.
Fearlien
Geplaatst: 16-03-15 00:10
Met hem kan je paarden stelen. (Hij is overal voor te vinden) -Vrouw&man die zogenaamd paard stelen Jong te paard, oud te voet. (Wie in zijn jonge jaren verkwistend is, moet op zijn oude dag zuinig zijn) -Een redelijk jong kind dat wel beetje ervaring heeft en blijft zitten op een pony/paard, daarnaast iemand op leeftijd of gewoon een volwassene.
Nine1987: Het veulen laten draven. (Gaan plassen) Lukt denk ik wel?
Ik ben benieuwd naar de komende creaties, wacht vooral met smart op twee paarden blijven rijden
eilleen333
Geplaatst: 16-03-15 00:21
Je kan een paard naar het water brengen, maar je kan hem niet dwingen te drinken.
Fearlien
Geplaatst: 16-03-15 00:22
Ik ga donderdag wat uitproberen met mijn nichten, nog verzoekjes? Volwassenen helpen ook dus kan ook daar iets mee zijn. We gaan die van op 2 paarden rijden proberen (op onze manier).
magda_90
Geplaatst: 16-03-15 00:30
Je kan een paard naar het water brengen, maar je kan hem niet dwingen te drinken.
Alhoewel deze uitvoering minder leuk is dan de al reeds getoonde.