Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
purny schreef:Ik lees nergens dat de bevestiging er is geweest dat een veearts heeft bevestigd dat het dier bedwelmd is. En ga maar eens naar de gaypride. Daar lopen heel wat types rond die aardig wat dingen doen met de attributen uit meneer zijn fietstas.
Anyway. Ik trek me terug uit het topic. Het draait mij teveel om 1 ding
Lumea schreef:Wat is iedereen ineens nuchter in deze zaak. 'Hij zal wel homo zijn, maar niet dé paardenbeul..'
En wat nou als hij bij jouw weide had gestaan? Zou je dan ook zo hebben gereageerd?
De man maakt zich verdacht genoeg door bij een versufte pony te wachten met dat soort spul dus ik snap jullie reacties niet helemaal. Er is al zo'n lange tijd ophef over die paardenbeulen en dan hebben ze eindelijk een (variant) gevonden, is het volgens de bokkers een man die op zn date wacht..
die man is al door 99% van de Nederlandse paardenwereld veroordeeld tot de meest gruwelijke doden. Fiffill schreef:Zolang die pony niet bewezen is onderzocht door een DA en gesedeerd bleek te zijn ga ik niet direct aannames maken, aan feiten heb je iets niet alleen aan het verhaal van ene Britt.
geerke schreef:Fiffill schreef:Zolang die pony niet bewezen is onderzocht door een DA en gesedeerd bleek te zijn ga ik niet direct aannames maken, aan feiten heb je iets niet alleen aan het verhaal van ene Britt.
dus het is heel normaal dat een man over een hek heen hangt en naar een pony staat te kijken die daar ligt,met vreemde dingen in zijn tas?Ik weet wel dat het voor de Nederlandse wet niet genoeg is om iemand te arresteren....maar ik vind het erg vreemd allemaal.
bigone schreef:Maar in ieder geval is er nu iemand die gevolgd kan worden door de politie, ik denk dat deze meneer nog niet klaar is met de politie.

Air schreef:Die snap ik ook niet idd. Je wordt niet pas opgepakt op het moment dat er bewezen is dat je dader bent.
Verdving zal hij wel niet meer in zijn bezit hebben gehad.Air schreef:Die snap ik ook niet idd. Je wordt niet pas opgepakt op het moment dat er bewezen is dat je dader bent.