Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Als je "betrapt" wordt, gaat DAP bodegraven je boete niet betalen...
Tancreda4 schreef:Paarden van gemengd bedrijf waar vogels zitten mogen niet vervoerd worden, maar verder mag het wel. Je moet wel de verklaringen bij je hebben en het wordt AFGERADEN niet de weg op te gaan. Het is niet verboden, maar wordt wel afgeraden. Ik blijf van het weekend gewoon even op het erf
maar het wordt afgeraden of je mag niet de weg op
zoals jij het zegt raden ze dus aan om juist wel te gaan.
jeetje! Gaat hard ineens! Tancreda4 schreef:djuulsie schreef:Is een dubbele ontkenning, sorry dat ik het zegmaar het wordt afgeraden of je mag niet de weg op
zoals jij het zegt raden ze dus aan om juist wel te gaan.
Sorry, ik zeg het verkeerdHet wordt afgeraden wel de weg op te gaan, aangeraden niet de weg op te gaan

ohjajoh6 schreef:Heeft er iemand wellicht een link van die laatste uitbraak nabij zwolle? Ik kan er niets over vinden als ik google...
manie schreef:Pfff laat de overheid vooral de sector niet plat gaan leggen!! Alle vervoersverboden zijn tot nu toe zinloos gebleken en zorgen alleen voor veel ellende én grote economische schade. Nog erger is de NVWA, ze weten zelf nauwelijks hoe te handelen. Gisteren werden er transporten langs de weg stopgezet, hoe onnozel kun je het verzinnen!!