toch wel leuk dat al veel landen zijn geweest en nog geen een boven Diederik is komen te staan. Uiteraard zal dat straks wel veranderen, maar nu nog hoopvol!
Simoonzel
Geplaatst: 25-08-14 10:40
Ik ben ook overgestapt op de tv toen ik merkte dat de kwaliteit van de NOS stream erg slecht was. Soms zag het er best oké uit maar de kwaliteit leek continu op en neer te gaan. Het ene moment scherp beeld, het volgende gewoon 5 blokjes. En dat ligt niet aan mijn internet.
_KiMbErLeY_
Geplaatst: 25-08-14 10:41
Hoeveelste staat diederik nu? Waar zitten jullie eigenlijk sammie?
Kwaliteit van nos stream is superdeluxe. Als het bij iemand niet zo is, ligt dat eerder aan je eigen internet connectie. ;-/
Janine1990
Geplaatst: 25-08-14 10:42
Sammie schreef:
Laurens zit wrs in het stadion ja, maar dan wel in een ander vak dan ik
Nee, hij noemde net, vlak nadat jij dat berichtje had geplaatst, wat de overige teamleden van GB waren, weliswaar een iets andere volgorde. Maar het was niet echt onderwerp van gesprek, waardoor ik even de indruk kreeg dat hij hier mee zat te lezen voor interessante weetjes
Weet niet of ik dan de verkeerde NOS stream zat te kijken, maar ik neem aan dat ik met een connectie van 90 mb/s gewoon moet kunnen kijken. Gelukkig is het op tv een stuk mooier en natuurlijk lekker groot beeld.