Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
RianneH schreef:Calisto ziet er best goed uit, dus die komt vast niets tekort.
Vond het wel apart dat hij getraind wordt. Stel dat er iets gebeurd waardoor de waarde dramatisch daalt, dan kan de staleigenaresse daar weer voor aansprakelijk worden gesteld. Poeh, wat een ingewikkeld verhaal.
Wat ik ook raar vind, is dat de paarden die zij voor anderen heeft verkocht, op haar rekening worden betaald ipv op dat van de eigenaar. Is dit gebruikelijk in de paardenwereld of toch een rare gang van zaken?
Alexandra_ schreef:Ti's allemaal een beetje vaag. Ingrid reageerd ook raar. Zij heb echt geen recht op Calisto. Ik vind dat ze lekker t paspoort moet overdragen aan stal Zieltjens. Die hebben veel meer kosten aan dat paard.

NienSCHaap schreef:Leone schreef:haha zelfs alberto stegeman reageert op haar facebook
dat is vast geen echt account.
liempje schreef:Dat idee heb ik ook. Is trouwens ook schandalig dat hij die zwart/wit foto plaatst van iemand die daar ook een reactie gegeven heeft en haar belachelijk maakt. (Marloes)
liempje schreef:Dat idee heb ik ook. Is trouwens ook schandalig dat hij die zwart/wit foto plaatst van iemand die daar ook een reactie gegeven heeft en haar belachelijk maakt. (Marloes)
jolien87 schreef:Dit snapte ik niet echt. Wat heeft die foto nou met het hele verhaal over Judith te maken?
moyra schreef:Als je goed geluisterd hebt stalnollie gaat haar incassobureau beslag leggen op dr bezittingen ed. Dus ze is al bezig met een 'ander onderpand'te regelen.