Peanutbutter schreef:Het paard is in eigendom van Van Beelen.
Visser rijd het paard, en is geen eigenaar.
Ook familie Visser hebben zich misdragen met oa vuurwapens.
Als ik het zo lees is het helemaal niet zo zeker dat er geschoten is.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Famke160301 schreef:Bizar verhaal. Misschien verwachtte Mevr van Beelen al een gewapende Visser Senior aan te treffen, en nam ze daarom voor de zekerheid wat "bodyguards" mee??
Ik bedoel,met 10 man een paard gaan halen, dat doe je niet zonder reden? Uit veiligheid misschien?
Niet goed te praten trouwens. Zowel van de "knokploeg" niet als van het wapen gebruik van Visser Senior.
Maar goed, das mijn mening.
femo schreef:yvonnedv schreef:Tommie Visser
Miranda ik rijd dat paard al 4 jaar en we hadden afspraken dus ala je er Niks vanaf weet jou je commentaar voor je!! En mijn vader mishandelen en meisje van stal met kettig bewerken..... Is niet normaal!
Ik vind van tommie altijd dat hij een beetje simpel praat. anyway, het is natuurlijk van de zotte dat je iemand gaat slaan met een ketting..
yvonnedv schreef:Dioxide schreef:Geen aanwijzingen van een schietpartij, wel kogelgaten in de voorruit van een busje...
Naar mijn idee zijn de gaten te groot voor kogelgaten.
vera_pino schreef:Het is dan wel geen familie maar ik geloof dat de naam "Visser" in de paardenwereld sinds dit jaar wel garant staat voor een goede soap of spannend boek. Wat is hier toch allemaal aan de hand.
Er zijn schoten gelost dat is duidelijk, het paard is weg dat is ook duidelijk maar wie er in zijn recht staat en waarom dit op zo een manier heeft moeten gebeuren is nog niet duidelijk. Laten we dat maar aan degene over die getraind zijn om dit uit te zoeken. Lees ik in de tussentijd lekker het verhaal met Visser in de hoofdrol door of het nou over de Eurocommerce Visser gaat of deze Visser...
MarliesV schreef:Stuk van NU.nl is wel duidelijk in 3 zaken:
van Beelen is niet de enigste eigenaresse maar mede eigenaresse. Uit de manier van schrijven maak ik op dat de fam. Visser de andere eigenaar is maar dat staat er niet letterlijk in.
paard is aangetroffen vlak bij stal en in beslag genomen door de politie
Ook staat hier weer dat er voor een schietpartij geen bewijzen zijn gevonden.
Wie er ook in zijn recht staat ik hoop dat dit grondig wordt onderzocht. Dat het paard er niet slechter van wordt en dat het bij dit accident blijft.
Voor mij persoonlijk is de kant van het verhaal van Visser geloofwaardiger dan van van Beelen. Wie stuurt er nu een ploeg van 10 man met kettingen ed om je paard te gaan halen. En dan zelf beweren: we wouden alleen het paard ophalen, verder niet.
MarliesV schreef:Stuk van NU.nl is wel duidelijk in 3 zaken:
van Beelen is niet de enigste eigenaresse maar mede eigenaresse. Uit de manier van schrijven maak ik op dat de fam. Visser de andere eigenaar is maar dat staat er niet letterlijk in.
paard is aangetroffen vlak bij stal en in beslag genomen door de politie
Ook staat hier weer dat er voor een schietpartij geen bewijzen zijn gevonden.
Wie er ook in zijn recht staat ik hoop dat dit grondig wordt onderzocht. Dat het paard er niet slechter van wordt en dat het bij dit accident blijft.
Voor mij persoonlijk is de kant van het verhaal van Visser geloofwaardiger dan van van Beelen. Wie stuurt er nu een ploeg van 10 man met kettingen ed om je paard te gaan halen. En dan zelf beweren: we wouden alleen het paard ophalen, verder niet.
_San87_ schreef:Ik moet eerlijk zeggen dat ik het moeilijk vind te geloven dat er wordt geschoten wanneer iemand 'gewoon' haar paard komt halen.
Niet dat ik schieten goedkeur, overigens.
En wat een schijtwebsite is Horses.nl, zelfs op dit tijdstip kan ik het artikel niet lezen.