Toch vreemd dat mensen hier in paarden kunnen kijken. Toppers lopen rond met de meest ernstige problemen welke als onze paarden dat hadden niet eens een Z proef meer konden lopen en naar de slacht konden. Raar.
Nee dat niet het is triest zat dat het op deze manier moet. Net als bij eerdere veilingen vind ik het wel mooi om alle bieders tegen elkaar op te zien bieden. De veiling houd je toch niet meer tegen
besita
Geplaatst: 04-04-14 14:22
is toch gewoon online bieden , wat is daar mooi aan
Anoeska27
Geplaatst: 04-04-14 14:24
besita schreef:
is toch gewoon online bieden , wat is daar mooi aan
En je ziet ook niet wie er bied... Ik vind het eerder triest dan mooi.
oke, ze hebben het niet echt in de gaten natuurlijk, maar goede combinaties worden nu uit elkaar gehaald. Aan de andere kant heb je natuurlijk wel gelijk, onder normale omstandigheden kunnen ze ook verkocht worden.
Vind die negativiteit niet zo fijn hier. Combinaties worden wel vaker uit elkaar gehaald en dat betekend niet gelijk dat de dieren het slechter gaan hebben, soms is de nieuwe combinatie nog beter en vriendelijker.
Ik vind het vooral voor Gerco en alle andere ruiters triest. Die hebben hier ook niet om gevraagd en eigenlijk niets mee te maken, maar verliezen wel hun dieren.
xSlvna
Geplaatst: 04-04-14 17:56
Tja, die had die ook verloren als er gewoon een enorm goed bod op was gekomen voor dit kwam, daar kan Rabobank niks aan doen.