Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
superpony schreef:Maar nog steeds blijven engelse ruiters hier reageren die er ten eerste niks mee te maken hebben en ten tweede er nog steeds dingen bij halen, waar ze totaal geen weet van hebben.
Een paard kan altijd schrikken of hij kan struikelen..........Kom eens kijken hoe het gaat bij een DRHA wedstrijd, dan weet je meteen echt het verschil.
ligt aan het paard, hebt ook hete western paarden, hete springpaarden, hete recreatie paarden en ga zo maar door.
EeCee schreef:Yep, en wat 'verzekeren' ze nou eigenlijk
Wel grappig om te lezen dat de meerderheid hier zich conform alle maatschappelijke regeltjes willen houden. Opgelegd of niet. Brave burgertjes. Kijk maar uit, het leven zit vol gevaar... Je kan er aan dood gaan...
EeCee schreef:@WB, als ik een paard op voorhand niet helemaal lekker 'aan vind voelen' stap ik er niet op. Ik ben zeker berekenend. Maar ga wel grondwerken om het te leren kennen.
. Verder moet je het natuurlijk zelf weten. Maar het klonk bijna alsof het een schande is om een cap op te zetten
. purny schreef:quarterH schreef:omdat een cap niet HOORT bij western daarom niet.
En ook niet bij het Z dressuur.
muntdrop schreef:Juist door een cap ben ik niet bang op een paard. Als ik dan namelijk toch een keertje val is de kans kleiner dat er iets mis is. Dus om maar te zeggen dat je een cap draagt omdat je jezelf of je paard niet vertrouwd. Verder moet je het natuurlijk zelf weten. Maar het klonk bijna alsof het een schande is om een cap op te zetten
.