Janine1990 schreef:friendly schreef:En dat is eigenlijk precies wat ik bedoel. Moet misschien even mijn eigen berichten nalezen maar wat jij nu zegt over niet gezien dat dat beoordeeld moet worden als niet getoond is wat ik eigenlijk bedoelde. In de proeven kunnen ze het vaak al niet en er voor/na ook niet. En dat is op dat niveau eigenlijk heel kwalijk vind ik. Ben het dus eigenlijk compleet met je eens.
Dat is natuurlijk de grootste quatsch die in dit topic wordt gebrouwen...![]()
Lekker makkelijk geoordeeld.
Misschien eens kijken hoe jij een braaf paard op dat niveau foutloos door een proef kan loodsen, na zeg een maand of zes training door een pro.![]()
De scores zijn hoog, maar nog altijd geen 100%, dus dat betekent dat er nog nooit een perfecte proef is getoond. Het is Grand Prix, het hoogste niveau. Maar dat je op het hoogste niveau presteert, betekent nog altijd niet dat je als ruiter of amazone perfect is. Wat helaas wel wordt gedacht door menig een, waaronder jij, Friendly.
Als het zo'n onzin is wat ik zeg, waarom staan ze in hun proef dan niet echt STIL als ze halthouden en groeten? 2 kansen, en de ene keer gaat het beter dan de andere maar ik zie veel op tv/en met jumping dat ze amper tot niet stil staan, snel groeten en weer weg. Waar komen die hoge punten dan vandaan als ze eigenlijk niet stilgestaan hebben?
Edit: Janine1990: Ik denk overigens niet dat een ruiter perfect is op dat niveau hoor, maar je moet toch wel een paard stil kunnen laten staan om normaal te kunnen groeten? En ik lees net een bericht erna dat je zegt dat onderdelen dan uit elkaar gehaald moet worden maar is halthouden en groeten al niet apart van het binnenkomen en wegrijden? Begrijp me ook niet verkeerd hoor, als ik het verkeerd zie wil ik dat graag weten. Ik leer graag bij, en als ik het verkeerd zie ben ik de beroerste niet om het toe te geven. Ik denk wellicht gewoon dat het anders is dan het hoort.
Sorry, niet duidelijk genoemd. Ik vind het overigens wel een goed idee van je, want de eerste combinatie die in mijn hoofd springt met niet halthouden is Edward Gal met Undercover, maar dat is ook een heet paard. Ik ga er eens beter op letten. Had je mijn edit gezien trouwens? Ben benieuwd naar je visie daarop, dan kan ik er van bijleren
In sommige gevallen zelfs twee, wanneer de scores meteen digitaal ingevoerd worden.

(geintje..)