Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
paardje1983 schreef:naomi_g1998 schreef:
Ja maar dat word pas bekend gemaakt op 1 april.
is geen grap. heb ook geprobeerd om er echt half naast te hangen met het rijden maar dat lukt echt niet.
naomi_g1998 schreef:paardje1983 schreef:
is geen grap. heb ook geprobeerd om er echt half naast te hangen met het rijden maar dat lukt echt niet.
Totdat je in het bos rijd en je paard op hol slaat (en aangezien het zo veilig blijkt te zijn dat je geen cap nodig hebt...) je takken tegen je hoofd krijgt, je paard de snelweg op rent en jij er niet af kan en jullie worden aangereden. Totdat je paard over de kop slaat en dat ding wilt niet los. Totdat je zadel ietsje te los hangt en jij onder je paard hangt. Totdat je geen tijd hebt om dat ding vast te klikken. Ja hoor, ik denk echt dat ik dit ding ga kopen. Dan durft al helemaal niemand meer te zeggen dat paardrijden geen sport is.
lissie_zigor schreef:En wat als die gaat rollen? Of je hem vergeten bent goed aan te singelen? Of als je paard bang is/pijn heeft, gaat flippen, jij gaat stuiteren, paard nog meer paniek, jij nog harder stuiteren.. Ik zou het zelf niet durven, vind het wel leuk bedacht voor de bange/onzekere ruiter op een mak paard
paardje1983 schreef:naomi_g1998 schreef:Totdat je in het bos rijd en je paard op hol slaat (en aangezien het zo veilig blijkt te zijn dat je geen cap nodig hebt...) je takken tegen je hoofd krijgt, je paard de snelweg op rent en jij er niet af kan en jullie worden aangereden. Totdat je paard over de kop slaat en dat ding wilt niet los. Totdat je zadel ietsje te los hangt en jij onder je paard hangt. Totdat je geen tijd hebt om dat ding vast te klikken. Ja hoor, ik denk echt dat ik dit ding ga kopen. Dan durft al helemaal niemand meer te zeggen dat paardrijden geen sport is.
had mijn cap op en mijn bodyprotector aan. zo slim ben ik nog wel om die veiligheid toe te passen. en je hebt je eigen zo los geklikt. maar dat je het niet wil geloven moet je zelf weten.
paardje1983 schreef:lissie_zigor schreef:En wat als die gaat rollen? Of je hem vergeten bent goed aan te singelen? Of als je paard bang is/pijn heeft, gaat flippen, jij gaat stuiteren, paard nog meer paniek, jij nog harder stuiteren.. Ik zou het zelf niet durven, vind het wel leuk bedacht voor de bange/onzekere ruiter op een mak paard
als ie gaat liggen of gaat rollen gaat ie automatisch los.
Christiene schreef:ik zou er niet mee gaan rijden.. ik val liever meteen.. paard moet er ook maar aan wennen als je in plaats van valt er aan blijft hangen half.. ook al zit er dan een of andere sensor bij.. ik bepaal liever zelf of ik me laat vallen/spring. met een levend dier hoef ik geen gordel, bij een auto ect wel..
edit of je kan kiezen om je te laten vallen op het zandpad.... dan die auto snelweg waar je paard heen rent... (op hol zie je niet zomaar ff die knop te vinden)
paardje1983 schreef:heb het net uitgetest op 5 verschillende paarden van bokken tot wegrennen, en ben er wel van onder indruk. ook eentje die omhoog komt en bij een bepaalde graden van te steil omhoog komen schiet ie gewoon open. alleen de prijs houdt me tegen. dus ben ik op zoek naar een sponsor die het voor mij wil kopen.
Blue_Eyes schreef:Ik ben wel heel benieuwd naar een filmpje van dit systeem op een paard dat wel echt gek doet. En hoe je er dan in hangt. Want dit is wel leuk, maar bij wat zij doet val je er überhaupt niet zomaar af.