Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tigra_ schreef:Vind xSlvna haar reactie nogal kort door de bocht. Maar ik ben het niet helemaal oneens met haar.
Mensen zullen het me niet in dank afnemen maar ik heb geen medeleven met de dader. Van mij mag die z'n leven lang onder begeleiding. Hij is ziek dat zal vast maar hij is vooral een gevaar voor dieren blijkbaar.
Verder het bericht van de moeder. Ik begrijp haar punt natuurlijk sta je achter je kind maar nee respect voor haar zoon kan ik niet opbrengen. Walgelijk gewoon wat hij heeft gedaan ziek of niet.
Tigra_ schreef:Dat is toch wat ik zeg dat ik begrijp dat ze achter hem staat?
Maar ik vind haar bericht ook heel dubbel. Natuurlijk is het vreselijk dat haar zoon ziek is. Maar het veel erger wat die gedaan heeft. En ik begrijp dat je als moeder heel anders bekijkt. Maar ergens vind ik ook weer een beetje een bericht om medelijden op te weken richting haar zoon. Wat die nu allemaal door moet maken. En dat staat me toch wat tegen. Ondanks dat ik haar kant ook best wel begrijp. Als moeder doe je alles voor je kind.
Anke schreef:Zonder verdere info...kan er een slotje op dit topic.
Aangezien we hier niet bezig zijn met verwijten/beschuldigingen, maar proberen om te begrijpen waarom zoiets is gebeurd.