Jammer dat er toch weer een manege stopt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
unihorses schreef:hmm.... zaterdag opendag voor CAH dronten... guess what ik in de mail kreeg...
Beste geïnteresseerde,
U heeft zich aangemeld voor onze voorlichtingsdag van aanstaande zaterdag 16 november voor de studierichting paardensport.
Het gaat hier om een samenwerkingsverband met het NHB in Deurne. Zoals u wellicht al in de media heeft vernomen, gaat het NHB in Deurne helaas haar deuren sluiten. Daardoor is op dit moment nog onduidelijk wat er met de studierichting paardensport gaat gebeuren.
De voorlichtingsrondes voor paardensport gaan dan aankomende zaterdag ook niet door
dus CAH dronten zit vast aan NHB deurne...
en Barneveld heeft geen hbo, maar stroomt mbo door naar de hbo dronten. wat blijft er nog over?
Ashley5760 schreef:Eindelijk.... En volkomen terecht, die pretstudie's zonder werk.
Bovendien niet echt onverwacht gezien er al een tijd de praat ging dat het te koop staat.
Jammer, maar ze hebben het ook zelf verkloot de laatste jaren was het zo'n rotzooi daar (qua bestuur). Bovendien 20jaar terug was het een eer om daar je opleiding te doen en te halen. Tegenwoordig is het toegankelijk voor iedereen, de naam die ze hadden is weg en is je diploma toch een deel te "koop" in mijn ogen.
CaPrIoLe`79 schreef:Bekende ruiters hebben niet zomaar 1 miljoen over elk jaar helaas.
Vroeger had je nog die 2 vrouwen die behoorlijk wat sponsorden. Ondanks hun leeftijd reden ze elke dag nog fanatiek in een opblaasbare rijhal naast het hippisch centrum. Maar dat was toen ik er nog zat, volgens mij is die hal ondertussen al heel lang weg.
CaPrIoLe`79 schreef:Als een bekende ruiter dat spul koopt zal het eerder een wedstrijdlocatie worden waar wekenlange internationale evenementen gehouden worden. Ideaal voor buitenlanders met al die vaste boxen op het terrein. Een beetje opknappen en Nederland kan de concurrentie aan met het belgische Azelhof en Sentower park. Maar dat zal eerder een rijke investeerder zijn als een ruiter.
Misschien dat er dan nog wel ruimte overblijft voor een select groepje leerlingen, die in die entourage veel kunnen leren.