EK Herning: Startlijst Kür bekend

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_coquette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 15:44

Marjoow schreef:
vur schreef:

Je hoeft er maar 9 oid te laten zien in de kur. Is veel minder dan in de klassieke proef in ieder geval.

Huh? Maar in het commentaar werd verteld dat je er 15 moest laten zien :?

Nee dat ging over de gewone Grandprix

N0a

Re: EK Herning: Startlijst Kür bekend

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 15:45

Maar ze had er wel fouten in zitten, krijgt ze toch nog een 6.5 en een 9 :x Snap der niks van van die jury's. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 15:46

Over wie 1e 2e of 3e had moeten worden ga ik mij niet uitlaten, tenslotte ben ik de expert niet :) ik vond alleen dat charlotte erg "strak" in de teugels was.

Verder vind ik het verschil tussen sommige juryleden echt bizar :=

Tiepfoudt

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 16:01

Even buiten beschouwing houdend dat ik ook moet toegeven enigszins gefrustreerd te raken van de jurering, vond ik het ontzettend gaaf om te zien wat Edward heeft gepresteerd. Wát een stijl, wát een klasse, wát een tovenaar!

Hij heeft ab-so-luut recht op de bronzen medaille. Jammer dat ik geen jurylid ben

GaitMonster

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 16:03

Tiepfoudt schreef:
Even buiten beschouwing houdend dat ik ook moet toegeven enigszins gefrustreerd te raken van de jurering, vond ik het ontzettend gaaf om te zien wat Edward heeft gepresteerd. Wát een stijl, wát een klasse, wát een tovenaar!

Hij heeft ab-so-luut recht op de bronzen medaille. Jammer dat ik geen jurylid ben

Zoveel respect voor deze man! Echt een kunstenaar! Jammer dat hij geen medaille won, maar hij mag heel tevreden zijn!

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 16:33

Maar Edward krijgt wel beduidend lagere cijfers.. Kijk eens naar binnenkomst. Bij de special al 3/4 en nu net aan 7 soms.. En dat continue. Dik paar punten onder de rest. Snap t niet, ja Undercover is sensibel maar zo laag tov de rest verdient ie ook weer niet.

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 16:34

Helemaal mee eens, friendly. Vandaag stond hij wel stil bij het binnenkomen. Terwijl dat vrijdag niet het geval was. Had in mijn ogen een 8 of 9 mogen zijn. En zo met meer onderdelen.

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 16:37

Vind ik dus ook. Zo storend en belabberd waren zijn oefening tov de rest echt niet. Al kan ik me ook niet heugen dat vrijdag zijn binnenkomst zo slecht wat twv 3/4..

proudmama

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 16:38

Tja als je paard niet stilstaat bij het binnenkomen krijg je nu eenmaal een 4.4 en als je in passage vrijwel op de plek blijft ipv verzameld voorwaarts kan je moeilijk een 9 geven ....
Maar vandaag ging het inderdaad stuken beter dan gisteren maar nog niet goed genoeg om zich te meten met de top drie, foutjes of niet ...

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 16:40

friendly schreef:
Vind ik dus ook. Zo storend en belabberd waren zijn oefening tov de rest echt niet. Al kan ik me ook niet heugen dat vrijdag zijn binnenkomst zo slecht wat twv 3/4..

Vrijdag stond Undercover heel erg onder spanning. Zo slopen er toen veel fouten in. Vandaag waren die fouten er niet. Alleen op het eind had hij er een paar.

winnie03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 17:04

Vind Charlotte absoluut overgewaardeerd. 5% los van Adelinde en dat vind ik ditmaal volkomen onterecht. Ik vind haar absoluut een sympathieke ruiter van hoge kwaliteit maar het is mij echt een raadsel waarom ze keer op keer met monsterscores op 1 geplaatst wordt boven ruiters die vaak een kwalitatief hoogwaardigere proef neerzetten. Ik blijf valegro op vele punten bijvoorbeeld minder vinden dan Parcival. Langehanenberg had ook absoluut achter Adelinde en Edward geplaatst moeten worden. Hoop dat er nog eens kritisch naar deze uitslag gekeken zal gaan worden en dat hier het laatste nog niet over gezegd is...

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 18:00

Iedere keer als Adelinde op een groot tornooi niet wint, moet er eens duchtig naar de uitslagenlijst gekeken worden. :')
Verder bedoel ik hier niets mee, wil geen relletje uitlokken. Vond het gewoon grappig dat ik deze morgen al dacht 'als Adelinde niet wint, komen er vast reacties op bokt'.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 18:04

Gini schreef:
Iedere keer als Adelinde op een groot tornooi niet wint, moet er eens duchtig naar de uitslagenlijst gekeken worden. :')
Verder bedoel ik hier niets mee, wil geen relletje uitlokken. Vond het gewoon grappig dat ik deze morgen al dacht 'als Adelinde niet wint, komen er vast reacties op bokt'.

Daar ga ik niet in mee hoor, ik ben helemaal niet zo "oranje" dat Adelinde de beste is en bla bla bla. Ik kan er alleen niet tegen als er zo raar gejureerd word _O-
Edward had gewoon een medaille moeten winnen met die kur!

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 18:22

Winnen...ja is leuk misschien maar hier had zilver op zn minst op zn plaats geweest. Er zal door Charlotte wel iets getoond zijn wat ze liever zien dan wat Adelinde liet zien dus daarover geen twijfel. Wel een ietwat erruuuug groot verschil ertussen maar ok. Maar wat Helen Langenhanenberg er dan tussen doet... Die hoorde imo zeker niet op het podium vandaag. Op basis van vandaag had Edward er wel moeten staan.

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 18:25

Tja, de FEI neemt Charlotte als voorbeeld voor het harmonieus paardrijden. Dan lijkt het al snel alsof ze zichzelf tegen de schenen trappen als ze haar dan niet op een eerste plek zetten.

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 18:42

En dat klopt dan ook. Als je iemand als voorbeeld stelt lijkt t al snel vreemd als ze niet wint. Want zij is toch hét voorbeeld? Dus imo blijft er alleen het puntje Langenhanenberg over.. ;)