Wat een verschrikkelijk verhaal Heel veel sterkte de komende periode
polleman
Geplaatst: 29-03-13 04:43
Ik heb je via dikke buiken topic 2013 al sterkte gewenst nu kom ik dit tegen. En wil ik je nogmaals heel veel sterkte wensen. Ik lees je mooi geschreven verhaal en zit het te lezen met een brok in me keek En voel de tranen branden nog maals sterkte en een dikke knuffel vam mij.
Iedereen enorm bedankt voor de lieve woorden, het is teveel om op iedereen te reageren, maar ik heb zeker wat aan jullie steun! Het is goed om te horen dat mijn liefde voor haar duidelijk te lezen is in dit verhaal.
Nevaeh is sinds woensdag weer thuis, dit bracht veel rust met zich mee. Ik mis haar enorm, voel me incompleet zonder haar... Ze is een belangrijk deel van mijn leven en zal dat altijd blijven!
Het halster wat ze tot het laatste moment aan had hangt hier, elke dag ruik ik er even aan en elke avond voor het slapen gaan wens ik haar nog welterusten en ruik ik aan haar mooie voorpluk. Even een knuffel voor mijn meisje... Ze is bij me, dat voel ik... Ene kant voel ik me zwak, maar aan de andere kant dus gesterkt door haar aanwezigheid. Tijdens het werk had ik het gisteren moeilijk, door de spanning loop ik met een lage bloeddruk en ik dacht even om naar huis te gaan en te stoppen, maar of zij me een boost gaf heb ik het toch nog even uit kunnen houden. Zij heeft gestreden en dat doe ik ook, voor haar, voor Heaven, het nieuwe veulen en voor mezelf, MET Nevaeh!
Dank jullie! Mede door jullie zal Nevaeh niet vergeten worden hier op Bokt.
kelseyc
Geplaatst: 29-03-13 23:21
Vreselijk en veel sterkte
Groetjes , Kelsey
Ik leef met je mee
LoveChamp
Geplaatst: 29-03-13 23:25
wat vreselijk ik ben ook 2 veulens op drematische wijze verloren sterkte ermee
Emilyamiga
Geplaatst: 30-03-13 10:30
omg zo een mooi veulen nu al dood... echt supper veel sterkkte voor jullie.. ik hoop dat er nog eens zo een mooi veulen word geboren bij julie!!