Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Floor_x schreef:normann_love schreef:
ik vraag me heel sterk af waarom jij dan een hekel heb aan anky? wat doet ze verkeerd dan om er een hekel aan te hebben?
Ik kan me absoluut niet vinden in haar manier van paarden houden/trainen.
Heel veel praten en weinig laten zien (de laatste tijd). Bijvoorbeeld met die upido, hoelang heeft ze die knol nou al? En we hebben hem nog nooit in de ring gezien terwijl hij grand prix klaar was. Maar wel in ieder tv-programma verschijnen en lekker veel stukjes schrijven. Ik vind haar mediageil en imo is 'The Anky Era' voorbij... Al een tijdje trouwens... Het is nou niet zo dat we dankzij haar teambrons hadden op de spelen.
Maar nogmaals dit is mijn mening, en daar mag je het niet mee eens zijn. Maar respecteer mijn mening ook graag
Monnie_ schreef:Aangezien ze tweede is geworden in deze verkiezing lijkt het me best relevant! Je mag het ook naar me pb'en hoor ik ben namelijk best benieuwd naar je onderbouwingSucces!
Floor_x schreef:Ze heeft hem al ruim 2 jaar...
Zelfs Matthias Rath is vaker aan start gekomen.
Nies_ schreef:Wat een nutteloze discussie weer. Waarom zou iemand geen hekel aan Anky kunnen hebben?
Nynke1 schreef:Floor_x schreef:Ze heeft hem al ruim 2 jaar...
Zelfs Matthias Rath is vaker aan start gekomen.
Ja en wat voor bakken commentaar kreeg Matthias wel niet over zich heen? En dat hij langer had moeten wachten? Anky had aangegeven dat Upido nog veel te groen was en we weten allemaal wat voor perfectionist Anky is. Als daar tussendoor dan ook nog een blessure bij komt neemt het gewoon tijd in beslag om dat paard weer in topconditie met top focus super scherp er aan te hebben staan.
Nynke1 schreef:Nies_ schreef:Wat een nutteloze discussie weer. Waarom zou iemand geen hekel aan Anky kunnen hebben?
Omdat ik denk dat de meesten hier op bokt Anky niet persoonlijk kennen. Dan is het nogal knap om een hekel aan iemand te hebben. Dat je het niet eens bent met haar manier van trainen dat kan. Maar dat is altijd nog iets anders dan een hekel hebben aan iemand.
Nynke1 schreef:Je hebt Grand Prix en Grand Prix... Anky heeft geen zin om met 65 % de ring uit te komen. En terecht.
Floor_x schreef:Nynke1 schreef:Je hebt Grand Prix en Grand Prix... Anky heeft geen zin om met 65 % de ring uit te komen. En terecht.
Dan is Upido misschien niet zo'n goed paard, of missen ze een klik.
Want dan snap ik nog steeds niet dat het 2 jaar moet duren (blessures daar gelaten).
Als je kijkt naar Edward en Undercover, die na een half jaar de olympische spelen reden, en daar tot 3 keer toe meer dan 75% reden (waarvan 2 keer hoger dan Anky).
Dan kan je nog zo perfectionist zijn. Of gewoon toegeven dat het paard minder goed is dan verwacht
Floor_x schreef:Ik heb nergens gezegd dat ze geen goede amazone is.
Alleen dat haar manier van rijden en paarden houden mij niet aanstaat.
Als jullie het niet erg vinden ga ik verder niet in discussie, ik heb uitgelegd waarom ik geen Anky fan ben, en daar laat ik het bij.
Ik ben me bewust van het feit dat ik een vd weinige ben met deze mening, en heb geen zin om ruzies oid uit te lokken. Dan zou ik net zo goed in een NH topic kunnen zeggen dat ik mijn paard met slof in de krul trek
normann_love schreef:Zertab schreef:Balen dat Salinero in de top 3 staat.
huhh???
miss_lizje schreef:Ik denk dat een groot verschil tussen het gezeik betreft Anky en Mattias is, dat Anky niet continu de meest vreemde berichten laat horen. Met soms bijna elke maand een bericht betreft Totilas komt "team Totilas" soms mediageil over in mijn opzicht. Daarnaast zijn de berichten die dan verschijnen soms ook nogal vreemd. Anky daarintegen brengt niet continu nieuws uit. Houd alles gewoon zoals het is, en zo nu en dan hoor je ineens wat.
Ik denk dat die media aandacht dus een grote rol speelt. Zo lees ik de berichten betreft totilas niet meer, als die in de nieuwskop verschijnen op homepage denk ik 9 van de 10 keer "pff het zal wel".
miss_lizje schreef:Je snapt toch wel, als je gaat tellen, dat de berichten die Anky naar buiten bracht echt in aantal niet opkunnen tegen het aantal berichten dat "team Totilas" naar buiten heeft gebracht?
AnnemiekvM schreef:Het zou zo fijn zijn als iedereen zich met zichzelf bemoeid. Sjonge jonge, wat een reacties!
Jammer van een goed bedoelde en leuke wedstrijd. Maar het mag echt wat minder serieus. Het was gewoon voor de leuk.
Ben nu gewoon blij dat Tommie geen eerste is geworden. Zou het echt niet leuk vinden als mensen berichten posten terwijl ze helemaal niets van ons afweten, al denken ze van wel!