Man uit IJhorst voor de rechter vanwege verkoop 'zieke' pony

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 10:08

Knert schreef:
oh zo alles doorgelezen.. heb ooit overwogen het boek te kopen. Zo blij dat ik van deze man niet wat heb gekocht. Geloof echt in een verhaal met twee zijden maar ik vind hem, na het lezen van z'n eigen reacties en gepubliceerde items echt een kwakzalver in z'n eigen beroep. Laat hem dat geld maar steken in rijlessen voor dochterlief, die in mijn ogen nog heel wat te leren heeft en van geluk mag spreken met haar prijzen dankzij deze topper onder haar kont.

Iedereen kan wel wat overkomen, tuurlijk we zijn geen helderzienden. Maar misbruik je positie niet om je zogenaamde recht te halen om vervolgens pony wel te behouden. Wees dan wat meer een kerel, speel het eerlijk op niveau.

Tja meneer de aankoper, das toch wel vervelend dat alles zo makkelijk te vinden is. Je graag alles deelt incl. je bloedeigen dochters naam. Werkt je nog wel een keer tegen.

Sorry... je zei nog iets van dat je oordeel gezondheid van de stal niet in twijfel trok? (iets in die trant).
whahahwaha tuurlijk ben je niet de klok rond advocaat, maar kom zeg wie was je adviseur? je 10 jarige?

En als je echt zo mediageil bent, kun je de staatsloterij ook keertje aanklagen. Of dacht je niet net als vele medelanders het winnende lot te kopen? klinkt als pure zang in je oortjes.. of nee wie was dat ook alweer? :')

donders, ik voel mijn eigen niveau al zakken.

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_