Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
joletjuh schreef:Waarom zou je altijd punten voor verbetering moeten noemen? Ik snap dat niet zo...
Af en toe gewoon genieten zonder zeiken mag ook wel eens!
Dat heeft niks te maken met andermans mening niet rescpecteren, alleen maar oeh of aah willen roepen of geen verbeteringspunten zien of willen zien....
romyloverrr schreef:Nynke1 schreef:Dierenmishandeling ?![]()
Hou toch op, denk dat een dikke meerderheid van de paarden van Bokkers het slechter hebben.
Haha de meerderheid van de paarden van bok kers heeft het slechter![]()
Nee hoor ik denk dat een pony die in de wie staatgelukkiger is dan haar paarden
romyloverrr schreef:Nynke1 schreef:Dierenmishandeling ?![]()
Hou toch op, denk dat een dikke meerderheid van de paarden van Bokkers het slechter hebben.
Haha de meerderheid van de paarden van bok kers heeft het slechter![]()
Nee hoor ik denk dat een pony die in de wie staatgelukkiger is dan haar paarden
horseyfries schreef:Waarom ga jij ervan uit dat ze het slecht hebben? Want dat is eigenlijk het punt, jij gaat van het slechte uit en oordeelt daar al over, terwijl je het niet weet.
romyloverrr schreef:horseyfries schreef:Waarom ga jij ervan uit dat ze het slecht hebben? Want dat is eigenlijk het punt, jij gaat van het slechte uit en oordeelt daar al over, terwijl je het niet weet.
Danken je ook aan nynke1 vragen waarom zij vind dat de paarden het daar goed hebben
Overigens denk ik niet dat die paarden de hele dag op de wei staan wel, en dat paarden toch liever
In de ei staan dan op stal
romyloverrr schreef:horseyfries schreef:Waarom ga jij ervan uit dat ze het slecht hebben? Want dat is eigenlijk het punt, jij gaat van het slechte uit en oordeelt daar al over, terwijl je het niet weet.
Danken je ook aan nynke1 vragen waarom zij vind dat de paarden het daar goed hebben
Overigens denk ik niet dat die paarden de hele dag op de wei staan wel, en dat paarden toch liever
In de ei staan dan op stal