... ik wil hier de familie en alle andere dierbaren van GS enorm veel sterkte toewensen voor nu en later ..
De zielepijn houdt voor jullie hierbij en hiermee niet op, maar GS is gelukkig nu wel verlost van de nóg heftiger en alles wegvretende pijn .. ik hoop dat die wetenschap jullie pijn iets mag verlichten.
Supergirl, ik hoop ... nee, ik reken erop dat je moeder, oma en Pluis je opgewacht hebben .. blijf op elkaar en jullie dierbaren passen en weet dat je hier nooit en te nimmer vergeten zult worden ..
franka75
Geplaatst: 20-11-12 01:25
Jeetje wat erg mijn schoonmoeder ontdekte ook in januari kanker in haar borst en nog 3 plaatsen, zij is genezen. Tis toch echt allemaal heel grillig. Familie heel veel sterkte
quartel
Geplaatst: 20-11-12 01:29
Uiteraard ook namens mij en mijn gezin een hele diepe buiging naar de familie. Zelden heb ik zulke mooie mensen mogen leren kennen.....het is me een eer!!!! Als ik ooit nog wat betekenen kan op wat voor manier dan ook...........
Hoe mooi is het te zien dat vele handen ineen geslagen worden en samen een muur van bescherming bieden. Als een warme deken om hun meissie heen. Ik kan niet vaak genoeg zeggen diep respect te hebben.
Lieve SG......ik ga je missen moppie. Mis je nu al.... Je hebt mij en mijn gezin dingen gegeven die niet in woorden uit te drukken zijn. Jij bracht weer liefde terug in een huis wat te lang elende gekent had. Tot later meissie.
Yonker
Geplaatst: 20-11-12 01:29
Lieve familie, vrienden en kenissen van SG, heel veel sterkte de aankomende tijd.... Ik hoop dat jullie een beetje steun kunnen putten uit dit topic, hoe iedereen hier op bokt meeleeft met jullie.
Lieve SG, ik heb je topics niet altijd gevolgd maar was wel op de hoogte wie je was en las soms de updates. Zo heftig om nu te moeten lezen dat het echt gedaan is... ik hoop dat je de rust hebt gevonden meis, ook al kende ik je niet echt het voelt toch raar om dit nieuws aan te moeten horen....
estherpitout
Geplaatst: 20-11-12 01:31
Jeetje wat erg..Sterkte aan alle betrokkenen
Kirsten
Geplaatst: 20-11-12 01:32
Jeetje, .. Kippenvel...
Rust zacht SG.
Alle naasten onwijs veel sterke. ..
KM_Ris
Geplaatst: 20-11-12 01:35
Verdomme nee hé? pfff , heel veel sterkte aan alle naasten
Nadesh
Woorden schieten tekort, alle topics als stille meelezer gevolgd, de ups en de downs. De prachtige dingen die bokkers voor elkaar deden, was geweldig om mee te maken, het kwam mij alleen té dichtbij om actief mee te posten, heb Q daarover ook gePB't, meerdere malen.
SG, topper die je bent, rust zacht. Mijn gedachten gaan uit naar haar naaste familie, vrienden en natuurlijk alle bokkers. Sterkte allemaal!
sparretje
Geplaatst: 20-11-12 01:42
Dag lieverd.....
Ik wil iedereen die SG moet missen heel veel sterkte wensen een een dikke knuffel geven, in het bijzonder de familie en naaste vrienden.
Anoniem
Geplaatst: 20-11-12 01:45
R.I.P
De hemel is een ster rijker!
Sterkte voor de nabestaanden.
Fiebie
Geplaatst: 20-11-12 01:46
Als stille meelezer wil ik toch ook graag alle mensen in haar omgeving onwijs veel sterkte wensen.
Ik heb diep respect voor SG die zo bijzonder met deze afschuwelijk slopende ziekte om is gegaan. Ik hoop dat je je rust hebt gevonden.
Quartel ook voor jou mijn respect. Ik vind je een ontzettend dapper mens. Heel veel sterkte voor jou en je gezin.
S_uus
Veel sterkte voor alle nabestaanden, hoe ik haar kende via bokt ; topvrouw!
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 20-11-12 01:50
Lieve SG, toen je een SA aanvroeg bij me schrok ik enorm, zo onwerkelijk, maar zo de harde waarheid. Je zei me toen al dat het een verloren strijd was, het is oneerlijk dat je de strijd niet eens aan mocht gaan. Je bent dapper geweest tot het laatste moment. De hemel is een ster rijker.
Iedereen die haar bij heeft gestaan, en familie, heel veel sterkte met dit zware verlies.
xxCYNNxx
Geplaatst: 20-11-12 01:57
heel veel sterkte aan de nabestaanden toegewenst
frangelica
Geplaatst: 20-11-12 02:00
voor alle mensen die haar kende vrienden bekende famillie heel heel veel sterkte gewenst de komende tijd dat jullie de kracht mogen vinden om door te gaan.
Heb dit nooit meegekregen maar wát een supergirl...
Heel veel sterkte aan haar vrienden en familie.
veerle92
Geplaatst: 20-11-12 02:25
pff wat erg! en nog zo jong heel veel sterke voor geliefde en nabestaande! gecondoleerd..
GamblersCup
Geplaatst: 20-11-12 02:47
Mijn gedachten zijn bij de familie van onze SuperGirl. Ik wens ze enorm veel sterkte.
Q, batman en mini-Q, jullie wens ik ook enorm veel sterkte.
spatter
Geplaatst: 20-11-12 03:17
ik wil iedereen die haar kende, familie, vrienden en kennissen, heel veel sterkte wensen met dit grote verlies
cam
Geplaatst: 20-11-12 04:52
Lieve familie en vriendinnen van SG.
Sterkte met dit verlies, Een heel mooi mens is veel te vroeg heen gegaan. Maar haar leven hier op aarde heeft vele van ons geraakt en veranderd. Dat moet jullie goed doen hoop ik.
Lieve SG eens vroeg je ons in je topic of we je zouden vergeten,nou meid dat gaat nooit gebeuren hoor. En zo lang we aan je denken,ben je nog altijd in ons midden.
Vreselijk, zo jong nog, en dan de strijd tegen deze rotziekte moeten verliezen . Mijn gedachten gaan uit naar haar familie en vrienden, en in het bijzonder haar vader.
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst: 20-11-12 06:14
Rinske schreef:
Vreselijk, zo jong nog, en dan de strijd tegen deze rotziekte moeten verliezen . Mijn gedachten gaan uit naar haar familie en vrienden, en in het bijzonder haar vader.
Ik ga mee met Rinske...sterkte en kracht gewenst voor iedereen die haar kende.
Siggislief
Geplaatst: 20-11-12 06:18
Wat is dit moeilijk te begrijpen! Ik heb je jaren geleden (Denk zeker 3-4 jaar) nog gesproken op stal waar je liep!
Zo jong!
Ik kan het niet m'n ogen net niet geloven dat je een sterretje bent geworden!!