Isegrim schreef:Wat is een 'officiƫle bron' in zo'n kwestie? Moeten familieleden zich hier gaan registreren om het te komen bevestigen? Beetje onzinnig. Er zaten gewoon mensen in dit topic die dat meisje kennen. Dus ik begrijp niet zo goed waar men nou precies bang voor is, maar goed.
Hier baal ik ook nogal van.. Ik heb veel liever dat de "officiƫle bron" bij haar blijft, haar hand vasthoudt in het ziekenhuis, haar vertelt dat het weer goed komt. Hoop blijft houden, zichzelf staande houdt. De familie bij elkaar houdt en zich vooral niet druk maakt over een nieuwstopic op Bokt. Wat is er belangrijker in de hele wereld als samen met **** vechten voor haar leven..
Ik baal nog meer dat haar naam niet genoemd mag worden.. Alsof zij het verdient anoniem in een topic genoemd te worden.. Ik baal omdat de direct betrokkenen zelfs haar naam niet mogen noemen, terwijl zij haar op straat hebben zien liggen, zelfs contact hebben met haar familie aan het bed.
Dan is men bang voor respectloosheid.......
Ik word nog kwader van mensen die suggereren dat ze onvoorzichtig zou zijn.. Ze wilde niet eens op mijn paarden rijden, omdat ze bang was dat er wat zou gebeuren.. Zij en haar verzorgpaard waren elkaars beste maatjes, ze rijdt er al op vanaf dat ze een heel klein meisje is.. Die suggesties noem ik pas respectloos..
Meisje, blijf vechten, lieve familie van ****, hou hoop. In gedachten bij jullie.. Hou vol, hou vast.