Gewonde jonge vrouw en dood paard aangetroffen *update 6*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

DianneM

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 08:01

Isegrim schreef:
Wat is een 'officiƫle bron' in zo'n kwestie? Moeten familieleden zich hier gaan registreren om het te komen bevestigen? Beetje onzinnig. Er zaten gewoon mensen in dit topic die dat meisje kennen. Dus ik begrijp niet zo goed waar men nou precies bang voor is, maar goed.

Hier baal ik ook nogal van.. Ik heb veel liever dat de "officiƫle bron" bij haar blijft, haar hand vasthoudt in het ziekenhuis, haar vertelt dat het weer goed komt. Hoop blijft houden, zichzelf staande houdt. De familie bij elkaar houdt en zich vooral niet druk maakt over een nieuwstopic op Bokt. Wat is er belangrijker in de hele wereld als samen met **** vechten voor haar leven..

Ik baal nog meer dat haar naam niet genoemd mag worden.. Alsof zij het verdient anoniem in een topic genoemd te worden.. Ik baal omdat de direct betrokkenen zelfs haar naam niet mogen noemen, terwijl zij haar op straat hebben zien liggen, zelfs contact hebben met haar familie aan het bed.

Dan is men bang voor respectloosheid.......

Ik word nog kwader van mensen die suggereren dat ze onvoorzichtig zou zijn.. Ze wilde niet eens op mijn paarden rijden, omdat ze bang was dat er wat zou gebeuren.. Zij en haar verzorgpaard waren elkaars beste maatjes, ze rijdt er al op vanaf dat ze een heel klein meisje is.. Die suggesties noem ik pas respectloos..

Meisje, blijf vechten, lieve familie van ****, hou hoop. In gedachten bij jullie.. Hou vol, hou vast.
Laatst bijgewerkt door DianneM op 06-09-12 08:21, in het totaal 1 keer bewerkt

pompom

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 08:03

Heel veel beterschap voor deze jonge vrouw en sterkte voor vrienden en familie......

Hou aub de discussie over een cap hierbuiten imo meer speculeren als de naam van deze bokker.....

Algraatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 08:10

pompom schreef:
Heel veel beterschap voor deze jonge vrouw en sterkte voor vrienden en familie......

Hou aub de discussie over een cap hierbuiten imo meer speculeren als de naam van deze bokker.....

Je hebt gelijk. Het is belangrijker dat het goed met haar komt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 08:11

Zo wat verschrikkelijk....gelukkig via een and forum de anonimeit in dit verschrikkelijke ongeval weggenomen.

Meisje heeft nu een gezicht en identiteit.

Zoals bokt graag een grote familie wil doen laten zijn, is in dit geval de anominiteit een te ver geslagen plank en respectloos geworden.

Aan de familie en bokkers die haar kennen irl en via berichten heel veel sterkte...hoop dat iedereen die haar kent ook ondertussen weet wie het is om groter leed achteraf bespaard te worden als je veel later via via moet vernemen.....

De familie heel veel sterkte en hoop op een volledig herstel. De eigenaaresse van het paard heel veel sterkte, weet niet of je ook bokker bent, maar deze hele ongelukkige situatie is ook voor jouw een nachtmerrie...

;(

Doma_clasica

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 08:12

Een vreselijk ongeluk, ook ik hoop dat zij er volledig boven op komt. Het gebeurt helaas vaker dat een paard onder het zadel dood neer valt. Jammer genoeg is dit meisje tijdens de val ongelukkig terecht gekomen.
De naam hoeft helemaal niet vermeld te worden, ook al is het zeker wie deze jongedame is. (ik dacht dat namen zowieso niet op bokt genoemd mogen worden).

XLeandrosX

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 08:14

Sterkte voor alle betrokkenen. Wat een afschuwelijk ongeval. Ik zal een kaarsje voor haar branden in de hoop dat ze snel hersteld. Sterkte.

love_Soraya

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 08:15

Wat een nachtmerrie!! Vreselijk heel veel sterkte voor iedereen

QueenE

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 08:15

Ik vind het zo erg, krijg de tranen in mijn ogen, hoop zo dat alles goed met haar komt!
Zo'n lieve meid met zoveel liefde voor haar paard en dat moet dan zo eindigen, heb er geen woorden voor..

mandy358

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 08:20

Hier brand nog steeds een kaarsje en hopelijk komt het goed! :(:)
Laatst bijgewerkt door mandy358 op 06-09-12 08:29, in het totaal 1 keer bewerkt

Angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 08:22

Helaas is het meisje zelf niet in de gelegenheid om aan te geven of ze met naam op bokt wilt staan met dit zeer heftige verhaal. Ik hoop echt dat ze in korte tijd zal herstellen, en zelf haar verhaal kan doen. Ik wens haar dan ook, net als iedereen om haar heen, veel sterkte toe.

Als een verhaal niet uit eerste hand (in dit geval directe familie) komt, dan is de kans te groot dat er ergens een miscommunicatie is, en er dus informatie staat die niet helemaal juist is. Dat willen we voorkomen. Als de familie rechtstreeks contact opneemt met een van de (nieuws)moderators of nieuwsredactieleden, dan kunnen we jullie zoveel mogelijk op de hoogte houden, en is ook zeker dat er geen informatie verspreid wordt die de familie voor zichzelf (en anderen in de directe omgeving) wilt houden.

buukske

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 08:25

Alsof de familie nu, in dit geval, waar hun dochter, zus, of nicht ernstig gewond op de ic ligt, bokt op de hoogte gaan houden, die hebben echt wel iets anders aan hun hoofd, ik wens ze allemaal ontzettend veel sterkte!!!

Doma_clasica

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 08:26

Ik ben het helemaal met je eens Angela. :j

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 08:29

Verschrikkelijk ongeluk inderdaad. Hoop dat ze het redt.

Heb er inderdaad begrip voor dat het team de naam nog niet bekend wil maken totdat ze 100% zekerheid hebben en toestemming van de familie of bokker zelf.

Heb 2x meegemaakt dat een broer van mij "dood" was verklaard.... terwijl hij springlevend was. Geen fijn gevoel en gewaarwording door familie idd.
En waarom is zo''n naam nu zo belangrijk? Ik noem zoiets ramptoerisme.

Caye

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 08:31

Ik heb haar zus gesproken.. Ze vecht voor haar leven. Vooruitzichten zijn heeeel slecht. Alleen een wondee kan haar nog redden

diana1

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 08:34

Een vreselijk ongeluk.
Ik wens iedereen heel veel sterkte.

mirgino

Caye schreef:
Ik heb haar zus gesproken.. Ze vecht voor haar leven. Vooruitzichten zijn heeeel slecht. Alleen een wondee kan haar nog redden

wat vreselijk |( ,ik hoop dat er een groot wonder gaat gebeuren en dat ze het gaat redden! :j

Caye

Overigens is dit op social media ook bekend gemaakt door haar zuster

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 08:35

slimmerik schreef:
Heb er inderdaad begrip voor dat het team de naam nog niet bekend wil maken totdat ze 100% zekerheid hebben en toestemming van de familie of bokker zelf.

Vrij moeilijk als bokster zelf op de IC ligt te vechten voor haar leven, en haar familie bij haar is.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 08:36

Asyaa schreef:
slimmerik schreef:

Vrij moeilijk als bokster zelf op de IC ligt te vechten voor haar leven, en haar familie bij haar is.

En wat voegt haar naam dan toe als je als bokkers daar toch niet naar binnen kan?

Het team zal ongetwijfeld proberen zo snel mogelijk zekerheid te hebben en dan is de nieuwsgierigheid van ""belangstellenden"" alsnog bevredigd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 08:39

slimmerik schreef:
En wat voegt haar naam dan toe als je als bokkers daar toch niet naar binnen kan?

Dus de vrienden van *knip* die momenteel niet op haar kamer in de IC staan boeit het niks wat er met haar gebeurd? Mensen kunnen ook intens met iemand meeleven zonder dat ze met hun neus er (letterlijk) boven op staan. Lees eens door de berichten in dit topic en bepaalde HK-topics. Het wordt je dan wel duidelijk dat deze bokster geen onbekende is en dat meerdere personen zeer ontdaan zijn door de ontdekking van dit nieuws. Doordat eerder haar naam gewoon in het topic stond kunnen zij eventueel nog iets voor haar familie betekenen tijdens deze moeilijke tijd, en helpt het hun zelf mogelijk. Van nieuws op de familie hoef je op dit moment niet te hopen, die zijn (zoals het hoort) bij haar om haar te steunen.
Laatst bijgewerkt door Angela op 06-09-12 09:02, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Naam verwijderd

slimmerik

Re: Gewonde jonge vrouw en dood paard aangetroffen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 08:41

Die tijd komt vast nog wel Asyaa. Zo gauw het team zelf zeker is van de naam.

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 08:41

Vreselijk.. Heb er geen woorden voor.
Hoop dat het snel beter met haar gaat :(:)

marleeentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 08:43

Vreselijk... het zal je maar overkomen...
Ik hoop dat ze er bovenop komt. Veel sterkte voor alle betrokkenen!

Angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 08:44

@Aysaa: wij willen eerst zeker weten dat de familie instemt met het plaatsen van een naam, en van de andere updates. Zonder dat we dat weten, gaan we niet toestaan dat er namen genoemd worden. Al meerdere bokkers hebben de naam voor het verwijderen gelezen. In haar HK topic kan dan ook gerust een PB verzonden worden met de informatie die jullie zelf hebben. Neemt niet weg dat het nog steeds kan zijn dat de familie dit in de directe kring wilt houden en delen, en anderen (zelfs als dat vriendinnen van haar zijn) daar nog niet bij willen betrekken. Dat weten we niet, en daarom is de informatie die we via bokt geven heel beperkt.

Talsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 08:45

Mensen, kunnen we die discussie over het wel of niet bekend maken van haar naam achter wege laten? Dit meisje vecht voor haar leven, de mods gaan toch niet toegeven en het 'doel' van dit topic word daarmee wat uit het oog verloren. (wat dus niet wil zeggen dat ik het met de mods eens ben!!)

Wat een verschrikkelijk nieuws Caye! Ik ga hopen en duimen voor dat wonder!!