Lielle heeft een plekje langs het parcours, na de eerste waterhindernis gevonden, het is inderdaad flink druk!
Livestream en BBC staan allebei aan, mocht BBC ineens iets anders laten zien hebben ik nog een backup haha.
Ook de BBC aan hier: net het interview met de teamleden gezien. Ik vind Mary King echt zo'n sympathiek mens!
mairead schreef:Ook de BBC aan hier: net het interview met de teamleden gezien. Ik vind Mary King echt zo'n sympathiek mens!welke BBC hebben jullie dan? Bij mij doet alleen world wide news het.
Wat een hindernissen inderdaad. En echt een ontzettend lang parcours! Respect hoor!Eerste gaat bijna beginnen, heb er zin an!
Ik ben toch wel benieuwd of Sporza de hele cross gaat uitzenden.. Momenteel is Goffin aan het spelen, dus denk dat ze zijn hele match gaan uitzenden?
xxxJulia schreef:Ik heb NOS livestream aanstaan (die doet alleen een beetje vervelend) en BBC1Ik ook Ik hoor hier wel als sporza overgeschakeld is
Bailey_4ever schreef:mairead schreef:Ook de BBC aan hier: net het interview met de teamleden gezien. Ik vind Mary King echt zo'n sympathiek mens!welke BBC hebben jullie dan? Bij mij doet alleen world wide news het.BBC 1