Rath & Totilas niet naar Londen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MaraYvette

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 01:37

Ik vindt mar eigenlijk best dapper, dat hij NIET toch naar OS gaat juist omdat er zoveel druk is had ie wellicht kunnen denken ik moet ookal was dat tegen doktersadvies in *zo heeft sven k ook wel s geschaatst met feiffer heeft m ook opgebroken t jaar erna* . ., Dapper dat hij dan toch voor zn eigen gezondheid gaat! En wellicht hoopt hij hiermee dat er na OS minder rumoer om ziijn persoontje heen is.. dat er altyd wat is mee eens maar ik denk dat vele van ons al veel eerder gekapt waren onder deze druk van zijn management

Want ondanks dat ik mar vrij stug vind rijden met zn handen en ik verder dus niet echt warm of koud word van mar als persoon of van zn rijden is hij wel degene die keer op keer het probeerde onder druk van n stiefmama en paul.s (die me al niet echt geduldig lijkt) EN dan ook nog eens van zo’n beetje de hele wereld die allemaal n mening hebben.

En ja het klopt de chemie die toot met gal had zal mar niet met toot krijgen. Een klik moet je hebben, en zo niet dan zou je nog als je al wat verder bent rij-technisch t n geheel kunnen laten lijken maar mar is natuurlijk A: een stuk minder ervaren als n Gal B: had Gal niet de mega hoge druk als mar wel heeft.

Sneu voor toot? Lees ik hier, Nou paard merkt er niks aan , Die heeft meer stress van t vliegen/treinen keuren weer keuren andere omgevingen spanning bij ruiter etc. dan van het op stal lekker kunnen eten(al zou ik dat liever zien op de wei maar denk niet dat toot daar op komt helaas) dus voor t paard is t niet echt Sneu

Voor de ‘ fans/aanhangers” is het wel jammer maar goed niets aan te veranderen

Over paul s : Paul is een zakenman als hij slim is praat hij stiefmama om , om sportrechten terug te verkopen paul geeft ze aan gal of verkoopt ze maar behoudt fokrechten, Als het nog niet te ‘ laat” is en hij en gal kunnen weer een team worden*mits gal dat wilt natuurlijk maar denk dat hij dat niet meer wil ook al houdt hij van dat paard of wellicht juist omdat hij van m houdt* maar stel dat Gal het wel wil dan heeft paul s uiteindelijk zn geld er wel uit en zijn de 2 wonderen weer een geheel?

Gaat geld en nog liever t welzijn van toot niet voor gezichtsverlies bij Paul.S ? Uiteindelijk zal in iig geld denk ik wel belangrijker zijn toch

Lijkt mij best een optie mits stiefmama mee werkt :j

:D En ook ik vindt dat beerbaum het heel mooi verwoord

lennie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 07:12

Daar gaat ie dan... het beste paard ( een van de) van de wereld.....mag ie nu op de wei uitrusten van het gedoe rondom zijn persoontje? Heeft TOTILAS wel verdiend!

Anneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 07:24

Kan Glock nu niet eventjes Totilas opkopen voor Edward? Voor de Olympische spelen? :D

jesito

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 07:32

Raponsje schreef:
Goede paarden slechte paarden zonder zomerstop.

Het is vast al gezegt maar was Totilas niet aangekocht om een klapper te maken op de olympische spelen?

Die klapper maakt hij nu toch?
Door wonder boven wonder weer niet te verschijnen!!! :')

Espie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 07:42

edward kan zo wie zo niet starten als hij totilas nu krijgt.
het paard moet voor een bepaalde tijd van een land zijn en die tijd is verstreken.
en wens rath beterschap :o en als alles goed gaat komt hij heel sterk terug want sjef gaat hem trainen
zoals jullie zelf wel weten.
maar vind het jammer voor deze combinatie

Pr_BillyBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 07:44

Jammer dat toot niet mee kan naar de OS maar voor mar dus maar beter

En ach toot mag hierna nog 2 OSs meelopen dus wie weet wat er gebeurt in de komende 4 jaar, misschien heeft nederland weer zijn eigen topper dan Hihi niemand die het weet :D

Knakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 08:14

wat een verhaal weer zeg.... zonde van dit paard, ik had Totilas echt wel een medaille gegund.

Michael1104

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 10:33

jammer voor Rath zelf, nog jammerder is dat er mensen zijn die hier van kunnen genieten....

Ollie23

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 10:38

Michael1104 schreef:
jammer voor Rath zelf, nog jammerder is dat er mensen zijn die hier van kunnen genieten....

Ik vermaak me anders prima met deze discussie ;)

hellow123

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 10:45

Ik blijf het vreemd vinden.......bij ieder groot evenement is er wel "iets"...!

Ik ben geen nadrukelijke EG danwel Totilas fan maar een gewone dressuursport fan. Ik volg de grote dressuurevenementen altijd met veel plezier, overigens volg ik alle grote sport evenementen...voetbal, OS, tennis.

Wat mij opvalt is het feit dat vele grote sporters er letterlijk alles aan doen om te kunnen starten aan een groot evenement, zelfs al het betekent dat de reeds aanwezig zijnde blessure daardoor een langere herstel periode nodig heeft.

Ik snap dat men in de dressuursport te maken heeft met een levend dier dat geblesseerd kan raken waardoor een start niet mogelijk is.

In het geval van MAR heb ik gewoon mijn twijfels, voor vele miljoenen een paard aangekocht om op de OS te kunnen schitteren, en dan nu wanwege een pfeiffer infectie niet kunnen starten?? Ik ben geen arts maar heb zelf pfeiffer gehad en het is geen pretje, maar om er nu een OS voor af te zeggen....

Ik denk dat die arme jongen en Totilas niet de verwachte prestaties kunnen leveren, en is bezweken onder de druk...

Jilletje

Re: Rath & Totilas niet naar Londen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 11:14

Het blijft een vreemd verhaal :j maar ik vind het echt balen voor MAR. Het leek allemaal toch redelijk de goede kant op te gaan.

Maaaaaaar, ik heb een goed idee zodat heel bokt tevreden zal zijn.......en mischien ook wel stopt met het afkraken van elke stap die MAR zet.......we laten elke bokker 100 euro in een potje doen en als we genoeg geld hebben kopen we gewoon toot en EG :))

_Wodka_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 11:21

hellow123 schreef:

Ik ben geen nadrukelijke EG danwel Totilas fan maar een gewone dressuursport fan. Ik volg de grote dressuurevenementen altijd met veel plezier, overigens volg ik alle grote sport evenementen...voetbal, OS, tennis.

Wat mij opvalt is het feit dat vele grote sporters er letterlijk alles aan doen om te kunnen starten aan een groot evenement, zelfs al het betekent dat de reeds aanwezig zijnde blessure daardoor een langere herstel periode nodig heeft.

Ik snap dat men in de dressuursport te maken heeft met een levend dier dat geblesseerd kan raken waardoor een start niet mogelijk is.

In het geval van MAR heb ik gewoon mijn twijfels, voor vele miljoenen een paard aangekocht om op de OS te kunnen schitteren, en dan nu wanwege een pfeiffer infectie niet kunnen starten?? Ik ben geen arts maar heb zelf pfeiffer gehad en het is geen pretje, maar om er nu een OS voor af te zeggen....

Ik denk dat die arme jongen en Totilas niet de verwachte prestaties kunnen leveren, en is bezweken onder de druk...

Amen! Jij schrijft precies op wat ik denk. Scheelt weer veel typwerk.

Sabini

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 11:25

Jammer van deze combinatie dat ze niet kunnen starten!

En tuurlijk is er bij ieder groot event wel 'iets'. Het is niet voor niets een 'groot' event (OS is 'mega' btw) ;)

Waarom zou er gelogen worden over het feit dat Rath last van Pfeiffer heeft? Ik vind het nu wel een beetje snel om hierover te speculeren..

Jilletje schreef:
Maaaaaaar, ik heb een goed idee zodat heel bokt tevreden zal zijn.......en mischien ook wel stopt met het afkraken van elke stap die MAR zet.......we laten elke bokker 100 euro in een potje doen en als we genoeg geld hebben kopen we gewoon toot en EG :))
+:)+ :')

PhiaBink

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 11:27

Het is eigenlijk vanaf de aankoop een heel groot fiasco geweest van, wat ze hoopte, een goude plak. Dan alle vreemde reden om niet mee te doen aan grote wedstrijden.
Als je zoveel miljoenen heb betaald voor een paard en de combi is en wordt het nooit, geef het eerlijk toe. Heel wat Duitse ruiters hebben bedankt om op Toot te rijden. Ze zeiden dat Gal en Toot 1 zijn en dat niemand hun kan evenaren. Geef toe dat het een grote blunder is. Kom niet met kleine blessures aan of wat dan ook. Geef toe dat goud niet te koop is!
PS en de rest zijn gewoon giga op hun plaat gegaan. Of ze het ooit toegeven???????

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 11:29

Jilletje schreef:
Het blijft een vreemd verhaal :j maar ik vind het echt balen voor MAR. Het leek allemaal toch redelijk de goede kant op te gaan.

Gal ook kopen? :Y)

Mooie naam wel:
Bokt's Totilas :')

Of Totilas Bokt _O-

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 11:35

hellow123 schreef:

100 % mee eens. Dat probeerde ik gisteren ook te verwoorden, misschien wat ongelukkiger, maar werd volledig afgebrand. Als je echt een sportman bent dan ben je op die spelen als je dat echt wilt. Pfeiffer of geen Pfeiffer.

Jilletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 11:36

Ja joh, met zn allen zijn we rijk genoeg.......en met geld is toch alles mogelijk???!!!!

s6801881

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 11:37

Bloodymary schreef:
hellow123 schreef:

100 % mee eens. Dat probeerde ik gisteren ook te verwoorden, misschien wat ongelukkiger, maar werd volledig afgebrand. Als je echt een sportman bent dan ben je op die spelen als je dat echt wilt. Pfeiffer of geen Pfeiffer.

Volgens mij is de olympische droom ook van paps en stiefmam, niet van zoonlief :o

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 11:38

Wat een ellende als bokt eigenaar wordt van Toot.
10 topics waarin de setjes freaks melden dat een hengst tegen woordig best in het roze kan starten, de naturals die vinden dat Toot gewoon dag en nach buiten moet zonder deken en de endurancers die van de gelegenheid gebruik maken en Toot te voet de afstanden naar alle evenementen af laat leggen. :')

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 11:39

Bloodymary schreef:
hellow123 schreef:

Yep, je zal toch dat paard tot je beschikking hebben en dan NIET starten. Oef......

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 11:42

Raponsje schreef:
10 topics waarin de setjes freaks melden dat een hengst tegen woordig best in het roze kan starten, de naturals die vinden dat Toot gewoon dag en nach buiten moet zonder deken en de endurancers die van de gelegenheid gebruik maken en Toot te voet de afstanden naar alle evenementen af laat leggen. :')

_O-

Maar door de vrijheidsdressuurbokkers kan de Kur op muziek wel tot een hoger level worden getild :D

Raponsje

Re: Rath & Totilas niet naar Londen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 11:45

Ik zie de kranten al "nieuwe eigenaren Totilas compleet van de pot verukt."

manie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 11:48

Toch mooi dat blijkt dat met geld niet ALLES te koop is.
Een gouden plak niet en gezondheid al helemaal niet!!

(al geloof ik geen snars van die zogenaamde pfeiffer, zal wel een doktertje omgekocht zijn om deze verklaring kracht bij te zetten)

Dacht ook gelijk even aan die wielrenner die 30km doorfietste in de Tour met gebroken heup. Dan kun je met pfeiffer echt wel een paar proefjes sturen.... Wat een zwakte allemaal, maar goed dat heb je met verwende rijkeluis kindjes!!

Sjoert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-12 11:56

Raponsje schreef:

amai! Het is toch een wonderhengst? Dat kan ie vast /3 :+

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 11:56

Raponsje schreef:

_/-\o_ hoe krijg je het verzonnen? Echt geweldig +:)+

Verder vind ik het sneu voor die jongen. Denk echt dat hij de druk waar hij de afgelopen twee jaar onder kwam te staan, gewoon nog niet aan kon. Helaas wel ten koste van een machtig mooi dressuurpaard.