Want ondanks dat ik mar vrij stug vind rijden met zn handen en ik verder dus niet echt warm of koud word van mar als persoon of van zn rijden is hij wel degene die keer op keer het probeerde onder druk van n stiefmama en paul.s (die me al niet echt geduldig lijkt) EN dan ook nog eens van zo’n beetje de hele wereld die allemaal n mening hebben.
En ja het klopt de chemie die toot met gal had zal mar niet met toot krijgen. Een klik moet je hebben, en zo niet dan zou je nog als je al wat verder bent rij-technisch t n geheel kunnen laten lijken maar mar is natuurlijk A: een stuk minder ervaren als n Gal B: had Gal niet de mega hoge druk als mar wel heeft.
Sneu voor toot? Lees ik hier, Nou paard merkt er niks aan , Die heeft meer stress van t vliegen/treinen keuren weer keuren andere omgevingen spanning bij ruiter etc. dan van het op stal lekker kunnen eten(al zou ik dat liever zien op de wei maar denk niet dat toot daar op komt helaas) dus voor t paard is t niet echt Sneu
Voor de ‘ fans/aanhangers” is het wel jammer maar goed niets aan te veranderen
Over paul s : Paul is een zakenman als hij slim is praat hij stiefmama om , om sportrechten terug te verkopen paul geeft ze aan gal of verkoopt ze maar behoudt fokrechten, Als het nog niet te ‘ laat” is en hij en gal kunnen weer een team worden*mits gal dat wilt natuurlijk maar denk dat hij dat niet meer wil ook al houdt hij van dat paard of wellicht juist omdat hij van m houdt* maar stel dat Gal het wel wil dan heeft paul s uiteindelijk zn geld er wel uit en zijn de 2 wonderen weer een geheel?
Gaat geld en nog liever t welzijn van toot niet voor gezichtsverlies bij Paul.S ? Uiteindelijk zal in iig geld denk ik wel belangrijker zijn toch
Lijkt mij best een optie mits stiefmama mee werkt