Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fiffill schreef:Ik krijg nu echt de indruk dat er heel subtiel verweten wordt naar houders van ander soort paarden dan Arabieren dat Arabieren het maar veel beter hebben etc etc
anneliesdj schreef:De mensen die niet van sensibel houden zijn over het algemeen de mensen die hun eigen emotie's niet onder controle hebben.
IMJ schreef:Geldt dat niet voor iedereen die een ander paard dan een typisch dressuur/springpaard koopt? Niet alleen voor AV-eigenaren hoor!
Poown hier is ook al 21 jr bij mij. Gaat helemaal nergens heen. Is geen AV maar een gewone New Forest.
Denk dat bijna alle ruiters die voor hun plezier rijden het liefst een maatje voor t leven hebben. Gaat het je puur om de sport? Ja dan is het veel lastiger om een paard tot het einde te houden, tenzij er voldoende geld is.
Maar, ik blijf AV's prachtig vinden. Zou er zelf nooit 1 hoeven te hebben maar mag er zo graag naar kijken!
IMJ schreef:Maar dat gebeurt toch ook met AV's?
Dw penny's die een AV(-hengst) willen, pappie koopt er 1 en de AV blijkt te fris of te kelin voor weet ik wat voor gebruik?
Echt niet alleen bij rassen anders dan de AV hoor!
anneliesdj schreef:De mensen die niet van sensibel houden zijn over het algemeen de mensen die hun eigen emotie's niet onder controle hebben.