Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
agerrits schreef:Ik lees het pas net en woon behoorlijk uit de richting, heb geen idee wat ik zou kunnen doen, ik heb wel gebeld, maar kreeg geen gehoor, ik denk dat ik er toch heen ga rijden, zie ook geen andere mogelijkheid iets te weten te komen, vind het voor alle omgekomen paarden erg, zelfs als die van mij in veiligheid is.
agerrits schreef:Ik lees het pas net en woon behoorlijk uit de richting, heb geen idee wat ik zou kunnen doen, ik heb wel gebeld, maar kreeg geen gehoor, ik denk dat ik er toch heen ga rijden, zie ook geen andere mogelijkheid iets te weten te komen, vind het voor alle omgekomen paarden erg, zelfs als die van mij in veiligheid is.
Zonnetje81 schreef:Als je heel vermoet rijden en je staat daar en je mag bijv het terrein niet op. Daar heb je toch niks aan? Eigenaren zijn onbereikbaar, wie zegt dat ze thuis zijn, wie zegt dat iemand al kan zeggen of je paard wel of niet leeft als het onderzoek bezig is? Dan mag er nog niks geruimd worden etc.
djuulsie schreef:Zonnetje81 schreef:Als je heel vermoet rijden en je staat daar en je mag bijv het terrein niet op. Daar heb je toch niks aan? Eigenaren zijn onbereikbaar, wie zegt dat ze thuis zijn, wie zegt dat iemand al kan zeggen of je paard wel of niet leeft als het onderzoek bezig is? Dan mag er nog niks geruimd worden etc.
persoonlijk zou ik thuis ook gek worden en daar heb je dan meer kans op info, of dat je je paard ziet lopen oid... maar goed, nogmaals, dat zou ik doen!