legata schreef:Mijn zoon ging met zijn pony in de bossen rijden vandaag. Zijn pony was fris en toen ze schrok maakte ze een paar fikse boksprongen. Mijn zoon viel eraf en kon de teugels niet meer vasthouden. Pony rende via de normale route naar huis en mijn zoon nam een andere route zodat zijn vader hem daar kom ophalen.
Beide zijn gelukkig goed thuis gekomen. Gelukkig. Mensen hebben de pony alleen over de weg zien terug komen en hebben de politie gebeld. Mijn zoon is uiteindelijk met de politie mee gegaan om samen met de getuigen te bepalen dat hij degene was met een zwarte pony in het betreffende bos die eraf gevallen was.
Pony staat lekker op stal, was ook niet bezweet bij thuiskomst, tuig is nog heel, ruiter 'amazone' zit achter de XBOX... Wat mij betreft mag dit worden afgesloten.
Gelukkig is hij weer heelhuids thuis Michelle!
Ook beiden volledig ongedeerd gelukkig, en hoewel ik echt middenin het bos zat vond ik toen een wandelaar met een autotelefoon, dus ik mee naar de parkeerplaats en kon ik het thuisfront alsnog vrij snel bereiken.