Vrouw poseert naakt in geslacht paard

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

AaronYve

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 09:52

overlevingstechniek, als het nu oorlogstijd was en/of er was geen voedsel te verkrijgen, dan slacht je het paard en berg je hem netjes op in stukjes maar dan ga je er niet lachend/naakt inliggen.

Ben het dus met jou eens.

Brilletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 09:56

Debiel, aandachts geil? :+

Oryani

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 10:16

AaronYve schreef:
overlevingstechniek, als het nu oorlogstijd was en/of er was geen voedsel te verkrijgen, dan slacht je het paard en berg je hem netjes op in stukjes maar dan ga je er niet lachend/naakt inliggen.

Ben het dus met jou eens.

Echt, die discussie wil je met hem niet aangaan ;) Gaat er gewoon niet in!
Jij hebt blijkbaar ook ouderwetse waarden en normen, hoera!

AaronYve

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 11:51

haha is die zo erg dan. Ik snap gewoon niet wat dit met overleven te maken heeft %)

Maar idd ouderwetse waarden en normen. Of is het niet ouderwets maar gewoon normaal?

Jooon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 12:32

Ik vind dit gewoon walgelijk!

Lusitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 12:35

waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat?
is wel biologisch.... dat dan weer wel.
bizar zeg.
Maar gelukkig was het dier overleden en hebben ze het uit zijn lijden verlost.
bizar maar het heeft er niet onder geleden. (ga ik dan maar even vanuit)
(en ik ga maar niet naar de foto's kijken)

ju1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 12:39

Ow BAH wat bizar, ik werd het gewoon misselijk van en heb maar een stukje gekeken :( |(

Jooon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 13:26

Ik heb de foto's gezien.. Nou ik werd er misselijk van terwijl ik dat niet snel heb!

LadyKantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 18:08

Wendy_Chewie schreef:
Discussie met een vriend hierover op facebook... Ik had gesteld dat ik dit ziek vind, waarop hij meldde dat het gewoon een overlevingstechniek is, het paard ziek en oud was ("seems like a favor to me") en er dus niets mee mis is.
Ik snap zijn reactie niet echt, het is niet dat ze in een sneeuwstorm zaten ofzo, en een oud en ziek paard kan je na zijn dood ook erg anders behandelen...
We kwamen op een soort 'akkoord' dat waarden en normen nu eenmaal veranderen, en dat hij dit niet schokkend vond. Ik ben dan maar lekker ouderwets in mijn waarden en normen, maar blijf dit niet normaal vinden.

Overlevingstechniek? Ik zie het bij de Vrijbuiter (of enig ander kampeerhal/winkel) in de etalage liggen.. "Dood paard, voor extra overlevingskans bij pool expedities.." :brr:

Ik snap zijn reactie ook niet echt, en normaal is het zeker niet om in een dood paard te klimmen voor de "fun"

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 18:11

Hoe bedenk je het |o

Merel___

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 18:13

Eeeeiuw, wat lopen er rare mensen rond op de wereld. 8)7

Ivana22

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 18:19

Bah bah bah... Die foto's %)

vencedor

Re: Vrouw posseert naakt in geslacht paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 18:24

heb ook de foto's gezien. Wat me nog het meest verbaasd is dat ze op de foto's kijken alsof ze vakantiekiekjes aan het maken zijn..! onder het mom van "kijk eens hoe gezellig het hier is"

sick...

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 18:31

word een beetje erg veel aandacht aan besteed, ze krijgen wat ze willen. Hoop dat het concept is om mensen bewust te maken wat wij gebruiken als voorwerp en voedsel.. Maar kan ook een zieke vorm van opwinding zijn natuurlijk;) Vreemd hoor, dat de wereld hiervoor op zn kop staat. Moet je zien wat er in een slachthuis gebeurd..

Oryani

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 18:36

LadyKantje schreef:
Overlevingstechniek? Ik zie het bij de Vrijbuiter (of enig ander kampeerhal/winkel) in de etalage liggen.. "Dood paard, voor extra overlevingskans bij pool expedities.." :brr:

Ik snap zijn reactie ook niet echt, en normaal is het zeker niet om in een dood paard te klimmen voor de "fun"

Dit was het gesprek (gesprek op prikbord, dus openbaar, lijkt me dat ik het dan kan posten):

Hij: als het als survivalaspect gaat waarom nie als kunst. ze zullen da beest er wel nie speciaal voor gedood hebben

ik: Lees het artikel maar, ja, dat hebben ze wel.

Hij: ‎32 jaar en afnemende gezondheid :s sounds like a favor to me

Ik: daar heb ik een andere mening over. En dan nog kan je een overleden dier anders behandelen, het leegvreten en er in kruipen 'voor de leut' vind ik gewoon onbegrijpelijk.

Hij: das gewoon geen objectieve mening kunnen hebben. het paard is in de ogen van het land (usa weliswaar) op de meest humane mogelijke manier gedood en het vlees is achteraf opgegeten. het was ook aanvankelijk bedoeld om da te doen. maar sommige mensen kunnen eenmaal een stap verder gaan voor hun liefde van dieren. tjah wie zijn wij om hun te verwijten

Ik: Een ziek dier doden, akkoord.
Het vlees opeten, akkoord.
Vanuit liefde voor dieren in een lijk kruipen en foto's op facebook posten? Niet akkoord.
Als je zoiets doet ben je niet goed in je hoofd. Niet eens een subjectieve mening. Psychopaten hebben vaak een geschiedenis van dierenmishandeling. De link tussen een psychisch probleem en 'zomaar' in een dierenlijk kruipen lijkt me dan ook niet vergezocht.

Hij: wat ik eerder al gezegd heb het is ook een survivalaspect dus zo ongebruikelijk is het nie. en ik zie de link nie omda dierenmishandeling en in een paard kruipen toch nie hetzelfde is voor mij. moesten ze nu da paard in de fik gestoken hebben alst nog leefde OK

Hij: http://www.youtube.com/watch?v=X-YsSINT75c

Ik: Het is nu ook niet zo dat ze in een sneeuwstorm zaten en survivaltechnieken op hun plaats waren he ;) De link gaat niet zozeer om het mishandelen, maar over het ontbreken van normen, common sense.

Hij: ik zie toch niets verkeerd aan alleen da nu alle paardefreaks mega aangedaan zijn en zelfs doodsbedreigingen durven sturen naar da mens. veel erger :s

Ik: Tja, kijk, ik zal het er maar op houden dat ik, en een heleboel mensen met mij, dit ziek vinden, en al helemaal niet iets om fier op te zijn.
Dat jij hierdoor niet bewogen wordt en hier niets verontrustends aan vindt is jouw zaak.
Deal? :p

Hij: zo is het nu eenmaal :D

Hij: ik vindt het ziek dat niemand inziet dat de macht over het paard door de mens dmv paardrijden,koetsen etc dan wel getolereerd wordt. vind nog maar eens een paard in het wild ^^. wij zouden eens door een superieur ras onze vrijheid moetten worden afgenomen en bereden moetten worden. hoe zouden we ons dan voelen? en door die macht over het paard kan het natuurlijk wel eens ver komen maar dat wordt dan niet getolereerd :s

Hij: en btw wendy de meningen zijn verdeeld zelf door paardenliefhebbers :)

Ik: wat je nu aanhaalt is een andere discussie (die overigens ook interessant is, maar hier niet op haar plaats) .
Wat ik onaanvaardbaar vind, is dat er geposeerd word met en in een dood dier, omdat het leuke plaatjes oplevert, die dan ook nog eens op een sociaal medium worden gezet.
Dat de meningen verdeeld zijn, verbaast me niets. Onze samenleving wordt extremer, waarden en normen veranderen. Daar hoef ik echter niet akkoord mee te gaan :)

Hij: tis maar om een punt te maken dat ik da aanhaal. Maar inderdaad nu zeg je het goed :) waarden en normen veranderen

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 19:38

ben het met hem eens:)

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 19:42

dat was geen discussie wendy_chewie
dat was gewoon puur willen winnen en niet nadenken over wat hij er echt van vond!( vind ik;))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 19:46

hagelslag schreef:
dat was geen discussie wendy_chewie
dat was gewoon puur willen winnen en niet nadenken over wat hij er echt van vond!( vind ik;))

Dat heet een standpunt verdedigen en persoonlijk gezegd vind ik dat hij het behoorlijk goed doet.

Toegegeven dat het nou niet echt smakelijk is, maar behalve dat waarom zou dit niet mogen? Er zijn geen enkele wetten overtreden, het dier heeft hier niks van gevoeld en de 2 mensen zelf hebben er zo te zien geen trauma aan over gehouden.

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 19:48

wij vinden het smerig. Maar een dier opeten is toch net zo smerig? Dan doen velen van ons ook.. zelfs ook nog uit de bioindustrie. Denk dat dit paard het 1000 x beter heeft gehad. Al die commotie altijd, ook als een geit op tv word geslacht in een arm land.. oohh wat erg, maar wel lekker je varkentje opeten..

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 19:49

Ik ben wel eens "een" met de mesthoop <<) hahahaa maar wat die vrouw deed is wel heeeeeeeeeeel erg ranzig! :r :r

Paperboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 20:04

pinuts schreef:
word een beetje erg veel aandacht aan besteed, ze krijgen wat ze willen. Hoop dat het concept is om mensen bewust te maken wat wij gebruiken als voorwerp en voedsel.. Maar kan ook een zieke vorm van opwinding zijn natuurlijk;) Vreemd hoor, dat de wereld hiervoor op zn kop staat. Moet je zien wat er in een slachthuis gebeurd..

Het wordt pas echt vreemd als iedereen het normaal vind........ .

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 20:20

Hoe kom je op die reactie? Ik zeg toch dat ik het vreemd vind, en eerder zeg ik dat ik het smerig vind. Toch vind ik het vreemd dat hier zoveel ophef over is. Vind het goed dat mensen hierdoor even weer nadenken over hoe we eigenlijk met dieren omgaan. Is vlees op je bord wel normaal? Wie bepaald dat?

Paperboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 21:03

pinuts; ik bedoel met mijn reactie dat jij het vreemd vind dat hier zoveel ophef over is.....
Dit zie je niet dagelijks dus vind het niet zo raar dat iedereen schrikt van deze foto's.

Vlees op mijn bord is niet normaal ben al bijna 20 jaar vegetarier ;)

Wat ik zorgwekkend vind aan deze foto's is niet het dode paard maar dat twee mensen dit bedenken en uitvoeren, nu ze dit gedaan hebben wat wordt het volgende.........

Oryani

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 21:12

Paperboy schreef:
pinuts schreef:

Het wordt pas echt vreemd als iedereen het normaal vind........ .

Dat is vooral wat me stoort hierin, ja. Dat mensen reageren met: tja, als ze dat nu eenmaal willen, moeten zij weten.
Ik vind dat een symptoom van onze samenleving waarin alles moet mogen en kunnen... Een grote nonchalance.
Toch ben ik bang dat 'respect' dan verloren gaat... Misschien is het een oude waarde, maar ik vind respect voor levende en dode wezens toch wel... essentieel.

RubyRed

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 21:59

Gadverdamme!! Waarom?