Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
... Maar ze heeft zelf ook al vaak aangegeven dat het een passie was
Het is ontstaan uit een passie en als je die passie echt niet deelt, is het niet echt een joy om in de stront te zitten natuurlijk. Dus ik snap wel heeeeeeel goed dat ie daar niet gelukkig van wordt en helemaal niet in de puberteit (al vond ik dat ie goed kon relativeren
) (en jaaa, van klusjes doen is niets mis mee
)
). Ik vind Rieky door het programma heel tuttig overkomen. Idd dat het maar een hobby is ipv bedrijf. Denk dat het ook wel mee valt met de slavernij van rieky. Niezel schreef:Ik snap alle ophef niet zo, er wordt op Bokt een groter probleem van Bill en zijn ouders gemaakt dan zijzelf doen. Die paar minuten televisie laat zien dat Rieky een enorme bekendheid is, geweldig gek met haar kinderen is, ze overal in wil steunen en Bill een standaard 16-jarige knul is die zich tegen zijn ouders wil afzetten. Hier op Bokt laait de discussie nog hoger op dan in huize Young zelf.
Bill kan practisch doen en laten waar hij zelf zin in heeft, komt niets tekort en moet net zoals iedere willekeurige tiener in Nederland op zaterdagochtend de handen uit de mouwen steken. Bij hem in huis komt dat dan neer op stallen mesten. Poepoe, nou, wát erg zeg.
Ter compensatie heeft ie een gitaar en legio bandshirts waar de gemiddelde tiener een moord voor zou doen, krijgt zonder morren zijn broodjes frikadel op de show en kan 's avonds met zijn maten op de klep, goh, wat heeft die jongen het slecht.
maar als ik het zo zie, komt mijn dochter dus ook over 15 jaar op tv met "het zullen je ouders maar zijn"
Maar dat werd niet ondertiteld zoals eerder hier stond...
En ze antwoord terug; dat ís mijn vader... *slik* Maar gelukkig kwam het vaker voor dus vond ze het niet heel erg haha, maar ik vond het knap l*llig... dus sindsdien let ik heel goed op voordat ik dat zeg
)
Vond het wel leuk om te zien. 
In_Black schreef:Ik heb het gelijk helemaal gehad met mevrouw young, haar grootste kick is de controle die ze uitoefent op d'r paard, zelfs aan een los teugeltje. Nou, wat een kick.
mimeslosydy schreef:Nou ik vond het wel een beetje tegen vallen. Er werd zelfs nog gezegd dat hij alleen op zaterdagochtend hoefde te helpenMaar dat werd niet ondertiteld zoals eerder hier stond...
En dat hij zich volpropt met hamburgers en frikandellen als hij mee is op wedstrijd omdat hij niks te doen heeft... Tja je kan ook lol maken met de andere kinderen die daar zijn, als je daar bent kan je er net zo goed het beste van maken anders zien we hem over een paar jaar misschien wel in obese![]()
Zijn hobby is koken maar ik heb hem alleen hamburgers op brood zien maken? Komop zeg...
Ik heb allang geen medelijden meer met hem

dacht ook dat hij Canadees waa en geen Amerikaan?