Groep mensen verdrinkt oude pony opzettelijk in Engeland

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-11 20:55

krijg helemaal tranen in m'n ogen..
wat een MONGOLEN !!
hoop dat ze hun ook lekker laten verdrinken met z'n 12e..
eerst voor de helft en dan nog een keertje terugdopen..
welke idioten halen zoiets achterlijks in hun kop zeg..
Waar gaat het heen met de wereld :(

joyce B

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-11 21:32

Ffortuna schreef:
Tsja. Dit is vreselijk hoor, daar niet van, maar... dat er jaarlijks vele kittens en pups worden verzopen is ook een feit, en daar vind ik niks over terug in de media.

Wel als die puppies en kittens gevonden worden of mensen betrapt worden... Zeker bij Hart van Nederland etc.

Dakotha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-11 21:49

Waar gaat de wereld naar toe? ;(

Astaloca

Re: Groep mensen verdrinkt oude pony opzettelijk in Engeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-11 23:28

Ik snap eigenlijk niet hoe je het in je hoofd haalt? Hoe bedenk je nou zoiets? :=

iejoor62

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 00:01

Niet normaal meer }:) hoe ziek ben je als je dit doet of eraan meewerkt...echt te walgelijk voor woorden.
Arme pony |( wat een angst moet er geweest zijn.
Ik hoop zo dat deze zieke geesten een straf krijgen die ze nooit vergeten ... echt niet normaal !

suuzepuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 00:05

Ffortuna schreef:
Tsja. Dit is vreselijk hoor, daar niet van, maar... dat er jaarlijks vele kittens en pups worden verzopen is ook een feit, en daar vind ik niks over terug in de media.

Kittens verzuipen is misschien ook niet netjes maar wel een stuk minder erg dan een paard wat vecht voor zn leven....
Het schijnt zo te zijn dat pups en kitten sverzuipen in warmwater pijnloos is! (ik ben geen voorstrander hoor, niet dat ik dat zo over me heen krijg maar de vergelijking klopt in mijn ogen niet helemaal)

judithh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 08:03

suuzepuus schreef:
Ffortuna schreef:

Kittens verzuipen is misschien ook niet netjes maar wel een stuk minder erg dan een paard wat vecht voor zn leven....
Het schijnt zo te zijn dat pups en kitten sverzuipen in warmwater pijnloos is! (ik ben geen voorstrander hoor, niet dat ik dat zo over me heen krijg maar de vergelijking klopt in mijn ogen niet helemaal)

????... |o sorry hoor, ik ga er verder niet op in want dan ga ik niet zo aardig reageren...

MickeyenVici

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 08:07

Inderdaad Judithh! Ik ga hierin met je mee. |o |o |o :( ik kan zo ook niet normaal reageren als ik zoiets lees!

Toverbal

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 08:09

Het is wel een raar verhaal, hebben de eigenaren zelf hun pony verdronken? En doen 12 mensen eraan mee?

Dat is toch zwaar ziek, af en toe schaam ik mij dat ik mens ben.

marloes1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 08:12

Verschrikkelijk, echt walgelijk waar een mens toe in staat is...

zimbabwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 08:21

suuzepuus schreef:
Ffortuna schreef:

Zo die is gek..wie heeft je dat verteld? |o

Ik snap niet dat er niemand de politie heeft ingelicht??

blue_kim

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 11:15

suuzepuus schreef:
Ffortuna schreef:

sorry hoor ,maar verdrinken is verdrinken. Dat is en blijft 1 van de ergste maneiren om door te gaan. Snap ook niet hoe je kunt beweren dat het minder erg is om een kitten te verzuipen.

Ik heb niet het hele topic doorgelezen, maar waarom heeft niemand in gegrepen. Ze weten wel dat het paard de 1e poging is ontsnapt en dat ze hem daarna verder het water in hebben geleid, dus blijkbaar zijn er omstanders geweest die het allemaal hebben zien gebeuren, en die dus al veel eerder hadden kunnen ingrijpen....

Wat een zieke geesten lopen er rond op de wereld zeg....

theponylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 09:57

Hoe ziek kun je zijn een dier verdrinken omdat je het niet meer wilt dat arme paard ;(

Bloem24

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 10:01

Ik vraag me echt af hoe mensen zoiets kunnen doen, dat ze een paard kunnen verdrinken en gewoon toekijken en onder water duwen.

Wat voor enorm zieke geest heb je dan? Wat mij betreft mogen ze zulke mensen afschieten.

Trice

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 20:22

blue_kim schreef:
Ik heb niet het hele topic doorgelezen, maar waarom heeft niemand in gegrepen. Ze weten wel dat het paard de 1e poging is ontsnapt en dat ze hem daarna verder het water in hebben geleid, dus blijkbaar zijn er omstanders geweest die het allemaal hebben zien gebeuren, en die dus al veel eerder hadden kunnen ingrijpen....

Wat een zieke geesten lopen er rond op de wereld zeg....

Er waren heel wat vissers en mensen die de honden uitlieten.
Geen van allen heeft wat gedaan.

Welgeteld 1 persoon met een hart liep er rond die het dier heeft proberen te redden, maar daardoor zelf in het ziekenhuis is beland.
De rest heeft niks gedaan, zoals het in het artikel staat.

MiniLoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 21:00

de mensen die dit hebben zien gebeuren maar niet hebben ingegrepen zijn even schuldig vind ik :(

Gioyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 21:06

omg, toen ik die foto zag kon ik wel janken, wie doet dat nou :O?!
stelletje ezels.

wille

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 21:09

MiniLoe schreef:
de mensen die dit hebben zien gebeuren maar niet hebben ingegrepen zijn even schuldig vind ik :(

Helemaal mee eens, en wat eng dat het niet om één doorgedraaide gek gaat maar om zo´n grote groep incl omstanders, zijn er zo veel mensen tot zoiets in staat!? onvoorstelbaar, beterschap voor de held die in greep

wille

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 21:10

Gioyy schreef:
stelletje ezels.

mee eens maar waren het maar ezels, die bedenken zoiets niet

Amber27

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 23:32

wille schreef:
Gioyy schreef:
stelletje ezels.

mee eens maar waren het maar ezels, die bedenken zoiets niet

idd ben ik helemaal met je eens ^_^ ezels bedenken zoiets niet. echt sorrie hoor mensen maar je hebt toch geen hart als je zoiets gaat doen?!?! anders moeten ze die er maar snel even uitrukken (oke die was slecht).

stelletje piep piep piep met piep piep die ze in hun piep piep kunnen steken!!!
probeer niet te ontcijferen wat hier staat. liet me even gaan xD

peetje82

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 23:40

stelletje zwijnen!

alielle190

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-11 11:35

Verschrikkelijk dit.. Dat arme, arme dier

miekemuys

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-11 19:08

deze comment werpt wel een ander licht op de zaak....

" I spoke to a friend who works at the lake, teaching sailing, last night and he told me the horses were taken into the water to cool off after a hot ride. Apparently this is a common practice, although it was rather stupid to do it in a gravel pit.!" Horses can swim, chum. It would take a fair amount for a horse to drown, and if this were a stupid accident, wouldn't the people involved who owned the horse have taken steps to take it out themselves, not leave it to the police/emergency services to fish the poor thing out? Also, as to your other comment about the chap who tried to rescue the pony - the article clearly states that the horse kicked him in the head in it's panic.

Read more: http://www.dailymail.co.uk/news/article ... z1SCMY3Kas

Trice

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-11 20:07

miekemuys schreef:
Horses can swim, chum.

Ja, paarden kunnen zwemmen, maar schijnbaar kunnen ze niet ver komen met een karretje.

De verdere comments zijn tijdelijk niet beschikbaar, dus ik kan helaas niet alles lezen nu.

sannealexis

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-11 08:57

belachelijk dat mensen zo iets doen