wat een MONGOLEN !!
hoop dat ze hun ook lekker laten verdrinken met z'n 12e..
eerst voor de helft en dan nog een keertje terugdopen..
welke idioten halen zoiets achterlijks in hun kop zeg..
Waar gaat het heen met de wereld
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ffortuna schreef:Tsja. Dit is vreselijk hoor, daar niet van, maar... dat er jaarlijks vele kittens en pups worden verzopen is ook een feit, en daar vind ik niks over terug in de media.
suuzepuus schreef:Ffortuna schreef:Tsja. Dit is vreselijk hoor, daar niet van, maar... dat er jaarlijks vele kittens en pups worden verzopen is ook een feit, en daar vind ik niks over terug in de media.
Kittens verzuipen is misschien ook niet netjes maar wel een stuk minder erg dan een paard wat vecht voor zn leven....
Het schijnt zo te zijn dat pups en kitten sverzuipen in warmwater pijnloos is! (ik ben geen voorstrander hoor, niet dat ik dat zo over me heen krijg maar de vergelijking klopt in mijn ogen niet helemaal)
sorry hoor, ik ga er verder niet op in want dan ga ik niet zo aardig reageren... suuzepuus schreef:Ffortuna schreef:Tsja. Dit is vreselijk hoor, daar niet van, maar... dat er jaarlijks vele kittens en pups worden verzopen is ook een feit, en daar vind ik niks over terug in de media.
Kittens verzuipen is misschien ook niet netjes maar wel een stuk minder erg dan een paard wat vecht voor zn leven....
Het schijnt zo te zijn dat pups en kitten sverzuipen in warmwater pijnloos is! (ik ben geen voorstrander hoor, niet dat ik dat zo over me heen krijg maar de vergelijking klopt in mijn ogen niet helemaal)
suuzepuus schreef:Ffortuna schreef:Tsja. Dit is vreselijk hoor, daar niet van, maar... dat er jaarlijks vele kittens en pups worden verzopen is ook een feit, en daar vind ik niks over terug in de media.
blue_kim schreef:Ik heb niet het hele topic doorgelezen, maar waarom heeft niemand in gegrepen. Ze weten wel dat het paard de 1e poging is ontsnapt en dat ze hem daarna verder het water in hebben geleid, dus blijkbaar zijn er omstanders geweest die het allemaal hebben zien gebeuren, en die dus al veel eerder hadden kunnen ingrijpen....
Wat een zieke geesten lopen er rond op de wereld zeg....
MiniLoe schreef:de mensen die dit hebben zien gebeuren maar niet hebben ingegrepen zijn even schuldig vind ik
wille schreef:Gioyy schreef:omg, toen ik die foto zag kon ik wel janken, wie doet dat nou?!
stelletje ezels.
mee eens maar waren het maar ezels, die bedenken zoiets niet