Evaluatie Bitloos rijden van KNHS dressuurproeven

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 22:06

Ik ben jurylid in jouw regio, maar ik ken verder geen mensen die bitloos willen starten Karazilver. Ik denk ook niet dat de andere juryleden je daarbij kunnen helpen.
Zelf andere bitloze ruiters opzoeken lijkt me zinvoller. :)

Een bitloze rubriek kost op zich geen extra geld, maar als er maar 1 combinatie meedoet is deze automatisch eerste en moet deze dus ook een prijs hebben, dat kan dus niet uit, zeker niet als het een concours met geldprijzen is.

karazilver

Re: Evaluatie Bitloos rijden van KNHS dressuurproeven

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 22:50

Ah ok thanks :) Het zou nog kunnen dat zij combi's kennen. In mijn eigen 'netwerk' ken ik niemand die ook bitloos zou willen starten in ieder geval. Wie weet via bokt...Heb jij al eens een rubriek gejureerd KarinvdM?

Rijd je niet in handicap mee in dat geval? Zoals ze dat ook doen wanneer ze rubrieken combineren? Dat dacht ik altijd.

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 22:57

Ja, ik heb wel bitloos gejureerd maar dat ging twee maal om slechts 1 combinatie, helaas. En dat was in het eerste jaar. Het afgelopen jaar was er helemaal niks.

Nee, bitloos gaat apart.

karazilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 23:14

Ach so... Erg jammer toch? Ik wil het toch graag gaan proberen. Waar jureer (regulier) jij met name in de buurt? (mx straal van bv?)

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 23:37

Ik woon vlakbij Emmen, jureer in een straal van zo'n 50 km rond Emmen, maar ik heb geen max, dat maakt mij niet uit. Dr/Gr/Ov/Frl.

karazilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 23:52

Mijn pony staat in Eelde. Het zou het meest ideaal zijn om een locatie/bereidwillige vereniging en evt medestarters te vinden daar waar je, ook in het indoorseizoen, twee proeven mag rijden.

Heb je de andere bitloze juryleden nog wel eens gesproken over hun bevindingen?

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 23:54

Nee, want dat zijn er niet zoveel... Ik denk ook niet dat iedereen die de bijscholing gevolgd heeft ook daadwerkelijk een rubriek heeft gejureerd.

Als je graag wilt starten zal je daar zelf echt moeite voor moeten doen. Ik had graag gezien dat het een enorm succes zou worden, maar dat is helaas niet zo.

karazilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-12 00:12

Bedoel je dan in de zin van het hele land doorreizen of contacten leggen met andere geïnteresseerden en verenigingen benaderen? Eerste is voor mij geen optie, dan zou ik eerder met bit starten. Maar moeite wil ik er zeker wel voor doen!

Kan me inderdaad voorstellen dat er juryleden zijn die nog geen bitloze combi in de baan gehad hebben. Zonde!