Noa_M schreef:Pfffff wat een commentaar allemaal... Ja het is duidelijk dat Mathias en Totilas (nog) niet helemaal een combinatie zijn. En misschien zien we de Totilas zoals onder Edward niet meer terug. Maar ik kan niet anders dan respect hebben voor Mathias dat hij gewoon start en laat weten waar hij start ook nog. Wat moet er een druk op die schouders van hem rusten als je weet dat de halve wereld denkt dat je gaat falen en heel Nederland (bijna dan) hoopt dat je faalt.. Ik kan niet echt commentaar leveren over het rijden, want ik vind alles wat beter is dan het gehark van mij al een top prestatie. Maar ik hoop echt dat het hem nog lukt om een mooie combi met Totilas te worden, want wat een paard!! Zou zonde zijn als dat verloren gaat!
ik denk dat je daar (wat mij betreft) fout gaat. Ik wil niet dat Rath faalt, ik wil Toot blijven zien zoals hij was. Blij, geconcentreerd, vrolijk, los, happy, hard aan het werk, king of the hill, im the boss, en zie mij gaan. En dat mis ik onder rath, Rath heeft enorme fouten gemaakt en het paard gebroken op de klassieke manier. Nu is het een paard dat probeerd zijn ruiter te redden en dan nog eens in die ring afgestraft word door nog meer tegenstrijdige hulpen waardoor hij het helemaal niet meer weet. WAT een verschil met Gal. Ik denk dat we ze niet meer terugzien in de ring.

)
)

volgens de kenners hier op bokt