Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Ine23 schreef:Dutchstar, zebra's en ezels zijn wel degelijk verschillend, weet niet waar jij je idee haalt dat een zebra maar een gestreepte ezel is? Zebra's en ezels lijken even hard op elkaar als paarden en ezels en zebra's verwant zijn. Dus alles is maar 1 pot nat? Beetje kort door de bocht, niet?
Ook mij viel 4.30 op in het 3e filmpje. Deze dame heeft dus ook nog andere wilde dieren in haar "collectie" lopen, wat me er huiverachtig doet tegenover staan.. Een zebra, ok, die kan in het weiland, maar een beer hoort imo niet in gevangenschap te leven...
loveshadow schreef:Ik droomde vroeger altijd dat ik op giraffen ging rijden. Maar ik hoop toch niet dat er meer zebra's onder het zadel komen, laat die beestjes maar lekker rondhuppelen in het wild
loveshadow schreef:'Onze' paarden (uitzonderingen daargelaten uiteraard) lopen al eeuwen niet meer los in het wild en weten niet beter - het zou nu juist 'sielugh' zijn om bijv. een dressuurgefokt paard in het wild aan zijn lot over te laten. Als deze zebra van jongs af aan in gevangenschap is opgegroeid en niet meer in het wild uitgezet kan worden dan heb ik hier geen moeite mee, zolang de savanne maar niet wordt leeggeplukt
12sterre34 schreef:erg jammer dat ze stuurt door aan de teugels te trekken.