Twiggy2008 schreef:Ik denk ook niet dat er bedoelt wordt dat je per se twee paarden moet nemen (kan ik ook niet betalen en ik heb er de tijd ook echt niet voor). Neeeeeee, het gaat er om dat je paard niet alleen gehouden wordt, dus met andere paarden kan staan. Dat is een hele andere invalshoek. En ik denk ook dat weidegang en paddocks even hetzelfde is in deze. Namelijk dat je paard zoveel uur in vrijheid kan bewegen met andere paarden. Waarom luisteren mensen nou niet naar wat er ECHT bedoeld wordt????
En verder vond ik die Welshfokker een beetje triest met zijn opmerking over dat paarden best alleen gehouden mogen worden met een aai en verzorging van de eigenaar. Jeetje, mijn paard is een paard. Hij vindt me vast heel lief, maar ik besef heel goed dat ik zijn band met andere paarden (hij staat al jaren met dezelfde) nooit kan vervangen. Want ik ben maar gewoon een mens. Niets meer, niets minder.
Ben ik het 100% mee eens!!
En over dat 1 paard houden, er bestond bij mij dus een beetje verwarring over of het ging om eigenaar zijn van minimaal 2 paarden of 1 paard mogen hebben maar dat bij anderen van een andere eigenaar geweid/gestald zijn