Het voelt nog als de dag van gisteren, dat ik mij hier aanmeldde. Vanaf het prille begin was ik er nog niet, maar 2 jaar later wel. Ik herken de screenshots nog uit duizenden haha. Wat gaat de tijd toch hard! Ga zo door Bokt!
franka75
Geplaatst: 09-01-11 02:55
Ha 3 zoenen en een grote paardentaart voor al onze paardjes oftewel GEFELICITEEEEERD
gefeliciteerd! En dat we nog lang mogen delen, discussieren, lachen en huilen met elkaar. Dankzij bokt, heb ik ontzettend veel geleerd van een aantal geweldige mensen die ik hier heb leren kennen, mijn paard is een echt boktveulen geweest (haar hele leven, vanaf de geboorte is hier gedocumenteerd ) en die zou ik zonder bokt nooit gekregen hebben. En ook mijn superinstructrice heb ik via een bevriende bokker leren kennen. Dank jullie voor het in stand houden van mijn verslaving
Dankzij BOKT hebben wij vier geweldige pony's/paarden op stal!
De eerste aangekochte "bokt" pony was Bovenheigraaf' Romy. Ze was recreatie pony en inmiddels uitgegroeid tot een topper die ZZ springt en M dressuur is.
De tweede was Lotte. Een schatje die een B dressuurproefje kan lopen. Inmiddels M springen en M dressuur loopt. ( nu verkocht )
Toen kwam King Andrew bij ons. Hij was zadelmak. Nu L2 dressuur en L springen en heel veel prijzen gewonnen in 2010.
En dan de bekende bokt tweeling van 2006, weten jullie het nog?? Cupido B em Cinderella B. De kleine Cinderella staat alweer ruim anderhalf jaar hier op stal
Bedankt bokt!!
Frodo
Geplaatst: 09-01-11 09:26
gefelicipaard!!!
daar waren die ballonnen dus voor
Pauline
Geplaatst: 09-01-11 09:36
Mischa schreef:
Officieel 10 jaar! Allemaal even een diepe buiging voor de oprichters van Bokt!
Deze is echt gaaf
dijkstragea
Geplaatst: 09-01-11 09:37
10 Jaar alweer! dat is een hele tijd gefeliciteerd!