Citaat:
Western zit niet op een ankie-gehalte te wachten.
grapjas, de westernorganisatie's zijn dolblij met anky, een goede promotie voor de western(reining) sport!
Citaat:
Ik vraag me af welke kenners anky hebben wijsgemaakt dat whiz niet genoeg kwaliteiten zou hebben *lol* (dan zijn het geen kenners)
Anky mag dan nog in haar zadel blijven zitten tijdens een spin, roll back of een stop... Ze heeft niet de houding van een echte reiningruiter, en alle reiners zullen het daar met mij eens zijn.
Ze had veel beter gescoord als ze de pleasure-richting uit was gegaan. Daar zie ik ze wél in.
(dan zijn het geen kenners)
grappig dat een bokker kan zeggen dat de kenners geen kenners zijn, ik denk dat zij Whiz beter kennen als de gemiddelde bokker hier en dat heus wel weten waar ze 't over hebben. en om dan maar achter je computer te roepen dat 't geen kenners zijn, knap
overigens ben ik wel benieuwd naar jou perfecte reininghouding!
iedereen moet leren, ook anky. en omdat anky 't toevallig geweldig heeft gedaan in de dressuursport maakt haar toch niet meteen een reinigamazone? wat is er mis mee dat ze nog wat moet leren? ik denk overigens ook dat ze een betere reinigamazone is als de bokkers hier...
echt waar.. sommige reactie's hier
de jaloezie/ontwetendheid spat er vanaf.
de beste stuurlui staan aan wal.