Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
PERENBOOMPIE schreef:Kaspar schreef:Ongelooflijk, 24 jaar en dan zo'n paard onder je kont krijgen!
Benieuwd of hij Edward kan evenaren.
Ongelooflijk,nou zo ongelooflijk is het nou ook weer niet,heeft het echt niet verkregen uit prestatie's ofzo hoor,maar gewoon van stiefmama's bankboekje een plekje gekocht in het landenteam en nu heeft ze weer het beste paardje van de wereld gekocht voor het net uit het ei gekropen jong,nu nog zien te presteren,maarja moet je wel aanleg hebben![]()
We zullen het wel zien,we zullen het wel zien,maar denk dat het geen lang succesverhaal zal gaan worden.
liempje schreef:Als hij met Totilas gaat winnen zal ik er toch een dubbel gevoel bij hebben...... Nederland was niet te verslaan en nu kopen de duitsers een nederlandse topper weg. Ik zal dat nooit als een echte duitse winnaar zien als jullie begrijpen wat ik bedoel
xx_Horsiex schreef:En toch blijf ik een bitter gevoel houden als ik dingen over Totilas lees. Wel jammer dat ze het eerst ontkend hebben, had het dan gelijk toegegeven. Ik wens de combinatie veel succes, ook al hoop ik stiekem, hoe onsportief en kinderachtig ook, dat hij ontzettend afgaat...
xx_Horsiex schreef:En toch blijf ik een bitter gevoel houden als ik dingen over Totilas lees. Wel jammer dat ze het eerst ontkend hebben, had het dan gelijk toegegeven. Ik wens de combinatie veel succes, ook al hoop ik stiekem, hoe onsportief en kinderachtig ook, dat hij ontzettend afgaat...
easygoing schreef:Goh, PS zal wel blij zijn dat Rath zn mond voorbij gepraat heeft.
Weet niet of ik zo blij ben met Alexander Rath. Wat ik op Youtube van hem zag vond ik niet echt passen bij Totilas. Allemaal een beetje statisch en emotieloos.
Wat hij trouwens zelf ook al aangeeft in dit interview "ik ben meestal geen emotionele ruiter".
Maar we zullen gaan zien hoe het uit gaat pakken allemaal.
Kaka schreef:* negeert heel hard de bizarre opmerkingen over de financiering uit Unicef giften *
Fijn dat Toot een nieuwe berijder heeft en dat hij terug komt in de wedstrijdring. Kunnen we weer van hem genieten. Ik denk dat Rath een prima keuze, het is een fijne ruiter om naar te kijken en het is een man, ik kan me Toot om de een of andere reden niet onder een amazone voorstellen, vind het een echt mannenpaard.
Elbrich schreef:Jammer dat Edward er nooit meer op gaat rijden, maar dat was te verwachten.![]()
Als ze wel goud winnen, vind ik dat ze het niet op een eerlijke manier hebben gewonnen: gewoon het beste paard van de concurrent kopen...