Amazones gewond en paard dood op strand

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 00:03

daffie1986 schreef:
Ja dat doe je wel, en anders reageer je namelijk niet. Dan kun je dus dit soort opmerkingen verwachten en zeker omdat je al de zoveelste bent met dezelfde hatelijke opmerking. Die meisjes zijn door een hel gegaan en dan komt half bokt ze hier nog eens de schuld geven van de dood van de pony en het paard. Als ze er dan op aan gesproken worden geven ze de schuld aan het feit dat ze alleen maar de kant van de krant gehoord hebben of ze lezen gewoon niet door.

@OKHannes: bah, ik moet er echt niet aandenken. Ik vertelde het verhaal net aan mijn vriend en ik mag dus van hem voorlopig niet naar het strand.

Nou ik was er niet bij , dus wat ik lees is voor mij mijn enige bron ;)
En bokt is een openbaar forum en je kan verwachten dat niet iedereen het leest
Ik heb het toch aangepast? maar als mensen nu nog gaan aanvallen ,,,
:z

Niemand is perfect hoor :') En niemand is heilig , en ik ook niet , want ik leees soms niet het hele toppic door.

daffie1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 00:07

Elin_ schreef:
daffie1986 schreef:
Ja dat doe je wel, en anders reageer je namelijk niet. Dan kun je dus dit soort opmerkingen verwachten en zeker omdat je al de zoveelste bent met dezelfde hatelijke opmerking. Die meisjes zijn door een hel gegaan en dan komt half bokt ze hier nog eens de schuld geven van de dood van de pony en het paard. Als ze er dan op aan gesproken worden geven ze de schuld aan het feit dat ze alleen maar de kant van de krant gehoord hebben of ze lezen gewoon niet door.

@OKHannes: bah, ik moet er echt niet aandenken. Ik vertelde het verhaal net aan mijn vriend en ik mag dus van hem voorlopig niet naar het strand.

Nou ik was er niet bij , dus wat ik lees is voor mij mijn enige bron ;)
En bokt is een openbaar forum en je kan verwachten dat niet iedereen het leest
Ik heb het toch aangepast? maar als mensen nu nog gaan aanvallen ,,,
:z

Niemand is perfect hoor :') En niemand is heilig , en ik ook niet , want ik leees soms niet het hele toppic door.

Precies, je was er niet bij dus trek dan ook niet deze conlcusies. Hopelijke een wijze les voor jou.

Edit: ik mag jou niet aanvallen maar jij de amazones wel blijkbaar? Nee meisje zo werkt het niet. Er is een heel mooi spreekwoord hiervoor en dat is: bezint eer ge begint. Of te wel denk eerst na voor je iets doet.
Laatst bijgewerkt door daffie1986 op 23-11-10 00:09, in het totaal 1 keer bewerkt

nomorebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 00:08

Had je in dit geval wel moeten doen want het hetgeen daadwerkelijk is gebeurd is ook gemeld. Met je botte opmerkingen kwets je de mensen dus enorm terwijl even goed lezen een kleine moeite is...het zijn geen 90 pagina´s die je door moet worstelen....

Elin_

Re: Amazones gewond en paard dood op strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 00:10

Ik heb de hoofdpagina gelezen en daar staat dat iemand ze gewaarschuwt had,
En het zijn er geen 90 nee, maar ik ga niet 9 blz zitten doorlezen ,dan zou ik dat bij elk toppic moetendoen.

Ik had toch al excuses aangeboden en veranderd? sorry hoor maar nu is het meer oftopic doorzagen/zeure (zal het netjs houden :') ) dan dat het daadwerkelijk nog ergens op slaat

daffie1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 00:13

@Elin: Ik zal ook stoppen maar probeer ook even iets naar alle andere bokkers duidelijk te maken en met mij de andere bokkers die op jou berichtje reageerden. Hopeijk denk je dus nog een keer na voordat je zonder te lezen reageerd.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 00:29

Hij die vrij is van zonden werpe de eerste steen. Ik heb dus wél eerst het hele topic doorgelezen! ( zouden meer mensen moeten doen, dan weet je tenminste waar je op reageert ipv als een dolleman in de rondte te gaan lopen schieten in de hoop dat je loze woorden doel raken.. )

Mijn gedachten zijn bij de ruiters en paardjes van alle ongevallen dit weekeinde. Een ongeval is verschrikkelijk, al helemaal als er dieren bij sneuvelen. Heel veel sterkte voor de ruiters, paarden en anderen die erbij betrokken waren!.

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 00:37

@Tallie1979 gelukkig heb ik al aangegeven dat niemand perfect of heilig is ,ook ik niet
Dus zo iets als een gezegde past hier dus niet bij ;)
En ik had het nu zo beetje afgerond dacht ik ?
Of moet er nog een pagina over verder gepraat worden ?
Ik vraag het maar ?;) Aangezien ik het zo ong. wel klaar voor.
Ik heb gezegt wat dat ik me excuses aanbied ivm niet goed doorlezen etc ,maar of jullie dan aub wouden stoppen met dat halve aanvallen / felle reageren. Daffie is hier al mee gestopt , misschien u / jij ook ?
Lijkt me voor de ''sfeer'' wat beter of iig dat het niet op slot gaat

daffie1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 00:49

Elin, ik denk dat als de mod's de hatelijke en aanvallende woorden naar de ruiters toe lezen, het topic op slot gaat. Er zijn al teveel opmerkingen gemaakt en het lijkt dus ook teveel op een rel-topic. De ene kant de mensen die het opnemen voor de amazones en de andere kant die zeggen dat het aan de amazones lag.

Op pagina 9 staat dus het verhaal van beide ongelukken, voor de degene die dit nog willen lezen.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 01:00

Elin_ schreef:
@Tallie1979 gelukkig heb ik al aangegeven dat niemand perfect of heilig is ,ook ik niet
Dus zo iets als een gezegde past hier dus niet bij ;)
En ik had het nu zo beetje afgerond dacht ik ?
Of moet er nog een pagina over verder gepraat worden ?
Ik vraag het maar ?;) Aangezien ik het zo ong. wel klaar voor.
Ik heb gezegt wat dat ik me excuses aanbied ivm niet goed doorlezen etc ,maar of jullie dan aub wouden stoppen met dat halve aanvallen / felle reageren. Daffie is hier al mee gestopt , misschien u / jij ook ?
Lijkt me voor de ''sfeer'' wat beter of iig dat het niet op slot gaat

Euhhh, ik had het niet alleen tegen jou, anders had ik je naam er wel bijgezet.. Was in het algemeen bedoeld, maar wie de schoen past trekke hem aan he! ;)

daffie1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 01:23

Tallie1979, zulle we nu stoppen het meisje is 13. Ik denk dat ze het ondertussen wel begrijpt.

Nic

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 01:39

Ik heb niks met het (Nederlandse) strand, rij er nooit, zon er nooit, wandel er nooit - ik heb nooit geweten dat daar 'zomaar' drijfzand kon voorkomen.
Sterkte voor iedereen, lijkt me vreselijk dit.

Sleipnir

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 08:30

Bah, wat een verschrikkelijk ongeluk. Wat zullen de amazones geschrokken zijn! Ik wens ze veel sterkte en een spoedig herstel toe. Dit is iets wat je gewoon niet kunt voorzien. :(:)

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 08:57

Ondertussen is alles wel gezegd wat er gezegd kan worden en is nu ook duidelijk wel er werkelijk is gebeurd.
Daarom hier een slotje.