Lielle schreef:ik heb als kind de boeken van Black de zwarte hengst stuk gelezen, en dit voelt nu wel heel bekend.Hoe liep het af?Beeld nog steed perfect!
Lielle schreef:ik heb als kind de boeken van Black de zwarte hengst stuk gelezen, en dit voelt nu wel heel bekend.Jaaaa inderdaad!!
Lielle schreef:ik heb als kind de boeken van Black de zwarte hengst stuk gelezen, en dit voelt nu wel heel bekend.Haha, die Lielle in Penny uitvoering!(ik heb ze nog steeds ) en man-o-war van farley ook...
Black won alles en zijn dochter Black Minx won iig de Kentucky Derby, en daarna werd ze verliefd op Winterfire (oid) en is ze veulentjes gaan fokken Balance, ssst! Dat houd ik altijd strikt geheim, maar eigenlijk ben ik gewoon een eersteklas penny
Cayenne schreef:Nieuwstopic voor de voorpagina straks is al voor 75% klaar ik neem aan met een titel van ongeveer Zenyatta wint voor de 20ste keer hahaha
Lielle schreef:Black won alles en zijn dochter Black Minx won iig de Kentucky Derby, en daarna werd ze verliefd op Winterfire (oid) en is ze veulentjes gaan fokken Er was toch ook nog een rode hengst? Nee, nog geen titel of dat Zenyatta gewonnen heeft.Ik ben bijgelovig en dat is de goden verzoeken
balance schreef:Lielle schreef:ik heb als kind de boeken van Black de zwarte hengst stuk gelezen, en dit voelt nu wel heel bekend.Haha, die Lielle in Penny uitvoering!(ik heb ze nog steeds ) en man-o-war van farley ook...Ja!!! Dat grote dikke boek! Geweldig!!