Vertrek Totilas voor Edward te pijnlijk om over te praten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 22:53

Ayasha schreef:
Joh maakt het nu echt uit of die dat zelf gaat uitzitten of niet? Wat Edward doet hoort ook bij het paardrijden (dressuur). Wanneer was jouw laatste passage Denies?

Nooit, want ik rijd geen dressuur - en al helemaal niet op topniveau.
Dat is mijn eigen keuze, dus ik snap niet waarom daar op gereageerd moet worden.

Het is toch mijn mening dat ik het vreemd vind dat juist zo'n ruiter niet laat zien dat hij het paard zelf wel aanpakt.
Excuse moi, word dus duidelijk niet geaccepteerd. o_O
Met persoonlijk worden kom je ook écht ver man!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 22:56

Edward heeft vaak genoeg laten zien dat hij het best zelf wel kan. ;) Maar als ik eentje die als een halve gare door de bak gaat vliegen aan een ander kan overlaten die daar ervaring mee heeft dan doe ik het ook. Dressuur hoort meer bij paardrijden dan rodeo kunnen uitzitten dus dan vind ik dat je helemaal geen recht van spreken hebt. Dressuur is básis! :+ Kennelijk mag jij alleen een mening hebben gezien je niet kan verdragen dat een ander er tegen in gaat? :)

Persoonlijk worden valt wel mee. Ik werd niet persoonlijker naar jou dan jij naar Edward. :+

xCarolaa

Re: Vertrek Totilas voor Edward te pijnlijk om over te praten

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 22:58

Dat het even pijn doet voor Edward vind ik wel logisch, maar dat doet het bij iedereen als die een paard verkoopt.
Hij reed Totilas voor een ander, en dan loop je toch dat risico, vooral met zo'n paard en als er zo'n bedrag op word geboden.

Het is nu eenmaal zo, en het gaat vanzelf ook vast wel over.
Edward kan goed rijden en dat kan hij ook op een ander paard daar heeft hij Totilas niet persee bij nodig.
Het was een gouden combinatie, en hij heeft veel gewonnen, ook voor NL maar het paard is eenmaal verkocht en dit alles, getreur etc haalt hem toch niet terug.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 22:59

Ayasha schreef:
Edward heeft vaak genoeg laten zien dat hij het best zelf wel kan. ;) Maar als ik eentje die als een halve gare door de bak gaat vliegen aan een ander kan overlaten die daar ervaring mee heeft dan doe ik het ook. Dressuur hoort meer bij paardrijden dan rodeo kunnen uitzitten dus dan vind ik dat je helemaal geen recht van spreken hebt. Dressuur is básis! :+ Kennelijk mag jij alleen een mening hebben gezien je niet kan verdragen dat een ander er tegen in gaat? :)

Persoonlijk worden valt wel mee. Ik werd niet persoonlijker naar jou dan jij naar Edward. :+

Je mag best je mening hebben. Maar dát is mijn mening, en daar sta ik achter. Hetzelfde als dat jij achter jouw mening staat.
Het feit dat jij begint te roepen wanneer mijn laatste passage was, slaat nergens op.
Maar goed, dat is jouw idee van discussieren. Ik gaf enkel mijn mening, en laat het hier bij. Dit heeft totaal geen zin. Mijn mening blijft toch mijn mening :3

En nee, ik ren niet weg. Heb gewoon geen zin in zo'n verschrikkelijk zinloze discussie over Edward Gal. Heb wel iets beters te doen x'D
Laatst bijgewerkt door xDenies op 27-10-10 22:59, in het totaal 1 keer bewerkt

_Bitje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 22:59

ik leef met hem mee :j

_Judith

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 23:00

xDenies schreef:
Dat weet je als je gaat paardrijden. En dat weet je als je op topniveau gaat rijden :)

Stel je werkt op een stal. Je neemt een paard mee naar buiten en het paard trapt jou, perongeluk of express maakt niet uit. Lig je toch ook uit de race, betekend toch niet dat je vervolgens maar elk paard binnen laat 'omdat je anders geen geld verdiend'?

Dus? Dat Edward op topniveau rijdt betekend maar dat hij gewoon op een nieuw paard moet gaan zitten, wat hij nog helemaal niet kent, 'ontploffingsgevaar' heeft om het zo maar te noemen, en er dan misschien af te donderen? Ik geef 'm groot gelijk!

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 23:01

_Judith schreef:
xDenies schreef:
Dat weet je als je gaat paardrijden. En dat weet je als je op topniveau gaat rijden :)

Stel je werkt op een stal. Je neemt een paard mee naar buiten en het paard trapt jou, perongeluk of express maakt niet uit. Lig je toch ook uit de race, betekend toch niet dat je vervolgens maar elk paard binnen laat 'omdat je anders geen geld verdiend'?

Dus? Dat Edward op topniveau rijdt betekend maar dat hij gewoon op een nieuw paard moet gaan zitten, wat hij nog helemaal niet kent, 'ontploffingsgevaar' heeft om het zo maar te noemen, en er dan misschien af te donderen? Ik geef 'm groot gelijk!

Volgens mij is dat bij iedereen die met zijn billetjes op een nieuw paard gaat zitten. Of niet dan?

_Judith

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 23:02

Dat heeft hij toch gedaan? :) dit gaat wel erg off-topic trouwens..

Vivalajenida

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 23:03

Ben het eens met Denies =3

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 23:06

xDenies schreef:
Je mag best je mening hebben. Maar dát is mijn mening, en daar sta ik achter. Hetzelfde als dat jij achter jouw mening staat.
Het feit dat jij begint te roepen wanneer mijn laatste passage was, slaat nergens op.
Maar goed, dat is jouw idee van discussieren. Ik gaf enkel mijn mening, en laat het hier bij. Dit heeft totaal geen zin. Mijn mening blijft toch mijn mening :3

En nee, ik ren niet weg. Heb gewoon geen zin in zo'n verschrikkelijk zinloze discussie over Edward Gal. Heb wel iets beters te doen x'D

Jij vind dat het er bij hoort. Tja, Edward vindt vast ook dat passage er bij hoort en gezien jouw reactie nu zou je het duidelijk niet appreciëren moest hij je komen vertellen dat je geen echte ruiter bent omdat je geen passage kan :+ Terwijl jouw mening wel dat je het absurt vindt dat ie geen zin heeft om te gaan rodeo'en. :+
Dus ik vind je mening niet eerlijk. ;)

Als ik op een nieuw paard ga zitten is er echt niet altijd ontploffingsgevaar en het zijn tans zelden schatjes. :+ Kan me voorstellen dat je een hengst van 1.70 die duidelijk vrij heftig is eerst effe wil zien voor je er op gaat, kwestie van jezelf een beetje voor te bereiden. Zeker als er nog een 15tal vierbeners als kostwinning staan.
Laatst bijgewerkt door Ayasha op 27-10-10 23:07, in het totaal 1 keer bewerkt

Vivalajenida

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 23:07

Ik snap niet waarom hij niet op een nieuw paard gaat zitten en iemand anders dat wel voor hem moet doen. Want eehh hij is de topruiter =3

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 23:08

Hij is er toch op gaan zitten? :? Of was het een standin die de medailles bij elkaar reed? :+
Hij heeft hem gewoon effe laten voorrijden. En dat doen er een hoop met de aanschaf van een nieuw paard.

_Judith

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 23:09

Ayasha schreef:
Als ik op een nieuw paard ga zitten is er echt niet altijd ontploffingsgevaar en het zijn tans zelden schatjes. :+ Kan me voorstellen dat je een hengst van 1.70 die duidelijk vrij heftig is eerst effe wil zien voor je er op gaat, kwestie van jezelf een beetje voor te bereiden. Zeker als er nog een 15tal vierbeners als kostwinning staan.

Met jou kan ik praten. :D

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 23:10

_Judith schreef:
Ayasha schreef:

Met jou kan ik praten. :D

En dat terwijl ik eigenlijk helemaal geen Edward Gal fan ben :') Maar ja, ik kan het me wel voorstellen. Als zo'n dier op ontploffen staat, waarom dan niet effe iemand die er beter mee om kan er op laten zodat je ziet wat ie doet. Alleen maar verstandig. :) De meeste ruiters kruipen er op zonder boe of ba. Een goede ruiter gebruikt zijn verstand en bekijkt zich eerst of het niet "te veel paard" is. (bij gebrek aan een betere uitdrukking)
Laatst bijgewerkt door Ayasha op 27-10-10 23:12, in het totaal 2 keer bewerkt

Juangi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 23:11

Aah, Edward! :(:) Zo en nu is het klaar, niet meer huilen!

Ontopic: Ik vind het allemaal wel weer enorm overdreven worden met Totilas... Snap best dat er aandacht aan gegeven moet worden, maar om nou elke dag op de voorpaginanieuws te staan met enorme discussies gaat me te ver.

_Judith

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 23:14

Hij kan er toch niks aan doen dat het zowat iedere dag in het nieuws komt? :)

Vivalajenida

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 23:16

Zegt Juangi dat ?:)

Juangi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 23:16

Nee was niet voor Edward bedoelt, dat was meer als grapje. Maar vooral richting bokt.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 23:17

Nou, gezien hij zelf eigenlijk beperkt reageert krijg ik het idee dat hij er zelf ook weinig aan vindt dat het zo uitgekauwd wordt. En als ik effe redeneer van uit mezelf zou ik er ook niet veel aan vinden... Geef zo'n man toch tijd om het te verwerken ipv te teren op diens verdriet om toch maar aan dat nieuwtje te komen... :n

_Judith

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 23:18

Ah oke. Verkeerd gelezen :)

Vivalajenida

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 23:18

Ja, volgens mij vind niemand dat fijn.. :(:)

_Judith

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 23:22

Ayasha schreef:
Nou, gezien hij zelf eigenlijk beperkt reageert krijg ik het idee dat hij er zelf ook weinig aan vindt dat het zo uitgekauwd wordt. En als ik effe redeneer van uit mezelf zou ik er ook niet veel aan vinden... Geef zo'n man toch tijd om het te verwerken ipv te teren op diens verdriet om toch maar aan dat nieuwtje te komen... :n

En zo denk ik er ook over.

Afijn, ik hoop dat hij een nieuwe topper heeft en er op de OS2012 gewoon staat, en wens hem veel sterkte de komende tijd, want wat zal het raar zijn de komende tijd, Totilas niet meer in zijn stal.

daffie1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-10 00:08

Ik vindt het heel jammer dat totilas vetrekt, maar is dat een reden om in een nieuwsflits zoveel respectloze opmerkingen te maken en heel veel speculaties te doen? Er is in de vorrige berichten al genoeg door de mod's gereageerd om de discusie niet persoonlijk te maken en weer gebeurt het.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-10 11:01

xDenies schreef:
Vind het wel absurt om te lezen, dat Edward afstapte en een andere ruiter erop liet om even de bokken en steigers te overleven. Kan ie dat niet zelf? :3
Ja klinkt hard in jullie ogen, maar dat hoort bij het paardrijden.

Volgens mij krijg ik nu echt ruzie o_O

Vandaar ook dat je het plaatst???

Misschien kan Edward jou inhuren voor dergelijke dingen... Kijken of je het dan nog zo normaal vind...

mimeslosydy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-10 11:26

sterkte voor edward en nicole!