xDenies schreef:Je mag best je mening hebben. Maar dát is mijn mening, en daar sta ik achter. Hetzelfde als dat jij achter jouw mening staat.
Het feit dat jij begint te roepen wanneer mijn laatste passage was, slaat nergens op.
Maar goed, dat is jouw idee van discussieren. Ik gaf enkel mijn mening, en laat het hier bij. Dit heeft totaal geen zin. Mijn mening blijft toch mijn mening :3
En nee, ik ren niet weg. Heb gewoon geen zin in zo'n verschrikkelijk zinloze discussie over Edward Gal. Heb wel iets beters te doen x'D
Jij vind dat het er bij hoort. Tja, Edward vindt vast ook dat passage er bij hoort en gezien jouw reactie nu zou je het duidelijk niet appreciëren moest hij je komen vertellen dat je geen echte ruiter bent omdat je geen passage kan
Terwijl jouw mening wel dat je het absurt vindt dat ie geen zin heeft om te gaan rodeo'en. 
Dus ik vind je mening niet eerlijk. 
Als ik op een nieuw paard ga zitten is er echt niet altijd ontploffingsgevaar en het zijn tans zelden schatjes.
Kan me voorstellen dat je een hengst van 1.70 die duidelijk vrij heftig is eerst effe wil zien voor je er op gaat, kwestie van jezelf een beetje voor te bereiden. Zeker als er nog een 15tal vierbeners als kostwinning staan.
Laatst bijgewerkt door Ayasha op 27-10-10 23:07, in het totaal 1 keer bewerkt