Het team gaat nu maatregelen nemen en de mensen aanspreken die offtopic zijn gegaan en zij krijgen eventueel een sanctie. Het is jammer dat dit nodig is, maar blijkbaar is wordt er totaal geen notie gegeven aan een mod-opmerking.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Melissa schreef:Oke, ik zie ze zelf namelijk absoluut niet als geweldsmiddel, ze worden vooral gebruikt om groepen uit elkaar te drijven en niet zozeer om letsel toe te brengen bij mensen, wat bij bijv een wapenstok wel zo is. Vandaar dat ik het even vroeg..

russel schreef:HC waarom geweld tegen mensen?
_Chanel_ schreef:Wat ik me nou afvraag he... Zouden jullie het leven van je eigen paard riskeren alleen maar om een groepje krakers uit elkaar te krijgen? Ik iig niet. Ik zorg zo goed mogelijk voor mijn paard en wil dat zij veilig is.. Ga niet problemen opzoeken.
) russel schreef:[***] zodra het gevaarlijk wordt voor de paarden zullen er zoveel mogelijk getracht worden om de paarden te ontzetten. Je hebt er niets aan om ze op te offeren en wij weten ook dat paarden blessuregevoelige dieren zijn. Maar een MEer die wordt ingesloten is makkelijker te ontzetten met een paard en dan kan zo een paard ook een klap krijgen, maar de ruiters hebben ook lange wapenstokken en die slaan terug...dat is het geweld wat je dan weer ziet en kan afkeuren, maar zo een ME is anders volledig overgeleverd aan de bloeddorstige burger.....en juist vanwege dat feit is het fijn dat er paarden bij aanwezig zijn.
_Chanel_ schreef:russel schreef:Chanel zodra het gevaarlijk wordt voor de paarden zullen er zoveel mogelijk getracht worden om de paarden te ontzetten. Je hebt er niets aan om ze op te offeren en wij weten ook dat paarden blessuregevoelige dieren zijn. Maar een MEer die wordt ingesloten is makkelijker te ontzetten met een paard en dan kan zo een paard ook een klap krijgen, maar de ruiters hebben ook lange wapenstokken en die slaan terug...dat is het geweld wat je dan weer ziet en kan afkeuren, maar zo een ME is anders volledig overgeleverd aan de bloeddorstige burger.....en juist vanwege dat feit is het fijn dat er paarden bij aanwezig zijn.
Blijkbaar niet want anders waren er nu geen 3 paarden gewond geraakt. Ik snap dat het met een paard makkelijker is maar pak dan een scooter die heel erg hoog is ofzo.
blue_kim schreef:Eem scooter... Daar zullen rel schoppers niet echt van onder de indruk zijn
Een scooter duw je zo om, een paard niet.
Wat voor drama wordt het denk je als zo'n agent met scooter en al op de grond ligt? dan trappen ze hem dood....
Nee lijkt me niet verstandig...
Abeltje77 schreef:Er is al een hoger, stabieler iets uitgevonden en ook al aangehaald in dit topic: de quad.
Lijkt me ook totaal nutteloos.
Daar wordt je als agent vanaf getrokken, zo'n ding wordt omgegooid, je hebt geen overzicht. Totaal nutteloos.
Abeltje77 schreef:Er is al een hoger, stabieler iets uitgevonden en ook al aangehaald in dit topic: de quad.
Lijkt me ook totaal nutteloos.
Daar wordt je als agent vanaf getrokken, zo'n ding wordt omgegooid, je hebt geen overzicht. Totaal nutteloos.

Als je met genoeg man bent heb je een paard zo tegen de grond gewerkt.
maar snap wel wat je bedoeld hoor... ben het er alleen niet mee eens.Ayasha schreef:[Om een goeie zware quad om te gooien moet je van goeie huize komen, die dingen zjin gemiddeld even zwaar als het gemiddelde paard dus als ze de quad om krijgen, krijgen ze het paard ook relatief eenvoudig om.Als je met genoeg man bent heb je een paard zo tegen de grond gewerkt.