Paardenhandelaarster eist 450.000 euro van Alberto Stegeman

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MiSz_SaNdY

Re: Paardenhandelaarster eist 450.000 euro van Alberto Stegeman

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-10 09:22

de link staat hierboven russel

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-10 09:25

Nou ja dat bewuste hek met dat postuur en die lach, die zitten in je geheugen geankert. Mensen die het programma gezien hebben, zullen dat niet snel vergeten, dan is er op internet van alles te googlen.

Stegeman was eigenlijk al een al lang bekende kwestie aan het filmen..in paardenland al lang bekend gegeven. De paardenleek is haar al vergeten en haalt zijn schouders op en dagelijks trappen er nog paardenleken in de verhaaltjes van de malafide handelaren, daar is zij er 1tje van....maar niet dé.

Ah mooi, ga ik even kijken naar de link.. ;)

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-10 09:27

Alberto en zijn team hebben het juist goed uitgezonden zij is ECHT onherkenbaar in beeld geweest en dus kan zij hoog of laag gaan springen Alberto die wint het echt wel!! Laat haar en haar gezin maar eens op een eerlijke manier de kost verdienen ipv zieke paarden te kopen en door te verkopen aan allemaal gedupeerden, hoeveel gedupeerden heeft zij wel niet gemaakt ik geloof dat dat niet meer op 1 hand te tellen valt? Als alle gedupeerden dan ook even een som geld gaan eisen dan kan ze (mocht) ze wel winnen al dat geld weer inleveren :D

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-10 09:33

Russel zo waar! Ze rakelt het eigenlijk zelf weer op. Ze heeft zichzelf op internet zo bloot gegeven, dat de meesten hier al wisten om wie het ging nog voor de uitzending kwam. Dat heeft ze over zichzelf afgeroepen. Wel sneu dat een kind van 8 daar onder moet lijden natuurlijk, maar ja, ik vind het knap liefdeloos en ondoordacht om jezelf zo te gedragen. Ergens moet mama zich schamen, dat ze haar kind in zo'n pakket heeft gezet! Daar is alleen zij schuldig aan en niemand anders! Tegenover haar man idemdito. Laten we eerlijk zijn: Het is een volwassen kerel, hij had hiertegen kunnen ingrijpen. Dat heeft ie ook niet gedaan dat maakt hem net zo fout. De beelden liegen er niet om. Met de ervaringen van mede-bokkers erbij opgeteld, vind ik wat ze gedaan heeft echt fout. Er kan dan best zo her en der zijn overdreven, maar inderdaad, er zijn gewoon slachtoffers van haar werk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-10 09:35

Het enige wat ze nu bereikt is dat het wéér onder de aandacht is en dat het filmpje wéér wordt uitgezonden..dus ze nagelt zichzelf nu weer.

Ik hoop dat de gedupeerde mensen zich gaan melden bij Alberto Stegeman en het maatschappelijke belang dus hoger wordt ingeschat dan het persoonlijke leed die een oplichter ontvangt nadat ze door de mand is gevallen...al het leed van de gekochte pony's voor de kinderen die óf ingeslapen moesten worden óf dermate niet te rijden waren dat ze naa de slager moesten...óf de volwassenen die met al het spaargeld het lieve paard op stal hebben gekregen en tot op vandaag nog geen dag konden rijden en alleen maar DA kosten hebben gemaakt. Het leed dat over meer ruggen gaat en als deze dame haar zin krijgt, dus verder gaat.

Deze vrouw is in-slecht. Het dochtertje vind ik super zielig, zo een moeder! Die vent van haar is geen haar beter!!!

Idefix4, die vrouw weet niet wat empathie is, dus dat haar kind in de problemen is gekomen is voor haar een mooie reden om er geld uit te gaan slepen...die vrouw kent geen emoties tov mens en dier...een holle boom.

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-10 09:42

Wat ik kwalijk vind is dat mensen die al een rechtzaak heben verloren, waarin de handelaarster onschuldig werd bevonden, als gedupeerde aan het woord komt...

Ik, en meerdere paardemensen die ik ken, vonden het een sneu stukje journalistiek puur en alleen voor kijkcijfers zonder enige inhoud.... behalve mensen te beschadigen en dat is dan ook gelukt.

Malafide handel.... dat is niet 1 persoon... om te besodemieteren heb je altijd 2 partijen nodig... diegene die bedonderd en diegene die zich laat bedonderen.
En die 'gedupeerden' hadden ook een rechtzaak aan kunnen spannen, nee die hebben dezelfde weg bewandeld als toen die mensen die ook riepen bedonderd te zijn en het verhaal geheel anders in elkaar bleek te steken.

Denken dat je goud kunt kopen voor de prijs van stro... dat gaat niet lukken, en dan maak je jezelf wat wijs.
Ook die undercover mensen, die gingen toch ook geheel onbeslagen ten ijs.... maar konden nadien wel navraag doen.

voor een fles afwasmiddel van 1 euro wordt vergelijkend warenonderzoek gedaan, wordt heel internet afgespeurd... maar als het gaat om een paard heeft een ieder spontaan alle wijsheid in pacht en dicht men zich een hoop kennis toe.

vwb het oprakelen, zij rakeld niets op, de handelaarster doet niets anders dan bekijken en vragen waar zij meent recht op te hebben, en dat is wanneer Stegeman daadwerkelijk 3 X verzuimd heeft aan de voorwaarden te voldoen, dat zij daar geld voor krijgt...
Het is Stegeman en zijn team die het openbaar maken.

Ik ben benieuwd of er daadwerkelijk een rechtzaak komt en naar de uitspraak in deze :j

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-10 09:44

@ Russel, mijn vriendin probeert dus of zij in contact kan komen met Alberto zij is namelijk een van de zoveel gedupeerden en is er nog altijd ontzettend kapot van een nieuw paard kopen zit er voor haar nog niet erin omdat ze heel veel DA kosten had gehad (ze had het er ook allemaal voor het dier voor over, maar uiteindelijk kon het helemaal niet meer goed komen met het dier) en ze hoeft ook nog geen nieuw paard doordat ze nu niet zo goed meer mensen kan vertrouwen.

Ik vind het ongelooflijk zuur van dat wijf!! En ook al leest ze hier vrolijk mee kan me allemaal niks bommen ga op een eerlijke manier je kost verdienen en stop met je idiote handels praktijken... Je maakt zichzelf nog veel slechter als ze zo doorgaat!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-10 09:50

Alane, ze had de rechtzaak niet gewonnen, ze had in hoger beroep verloren..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-10 09:52

ze is nu online, ze heeft mijn PB net gelezen

dynamiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-10 09:54

_Chanel_ schreef:
ze is nu online, ze heeft mijn PB net gelezen

Zwaait naar :wave: de grote oplichster van Nederland :')

(maar je krijgt niet de groeten van ons ! }:0 )
Laatst bijgewerkt door dynamiek op 30-09-10 09:55, in het totaal 2 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-10 09:55

Nou geweldig, mag in groot schrift hoor, wij hebben niets te verbergen, zitten genoeg gedupeerden op bokt.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-10 09:55

Mag je gerust in grote letters neerzetten _Chanel_
Snap het beheer ook niet. Als je vergeet een teugel met een hoofdstel mee te sturen krijg je hier een permanente ban. Als je een groep mensen beflikkerd door leugens en leugens hier te vertellen ..... bok je lekker door.

Ze heeft zoveel onrust en ongeloof hier veroorzaakt. Alle goede handelaren hier in kwaad daglicht gezet etc. etc.

Mevrouwtje bok maar lekker door hoor.... :?

dynamiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-10 09:57

slimmerik schreef:
Snap het beheer ook niet. Als je vergeet een teugel met een hoofdstel mee te sturen krijg je hier een permanente ban. Als je een groep mensen beflikkerd door leugens en leugens hier te vertellen ..... bok je lekker door.

Ze heeft zoveel onrust en ongeloof hier veroorzaakt. Alle goede handelaren hier in kwaad daglicht gezet etc. etc.

Onverstelbaar he!

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-10 10:01

Aaah en mijn pb hebt ze net ook gelezen. Nou wijffie jij hebt toch zo´n grote mond kom dan laat eens iets van je horen hier als je durft?? Of laat je het je neppe advocaatje voor je opknappen?? Zielig mens

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-10 10:04

slimmerik schreef:

Ja dat snap ik ook niet, wou dat ze zelf eens hier in het topic zou reageren. Ze is nu toch online en ze bokt nog steeds en leest alles mee al post ze niks...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-10 10:05

XFiemoX schreef:
Aaah en mijn pb hebt ze net ook gelezen. Nou wijffie jij hebt toch zo´n grote mond kom dan laat eens iets van je horen hier als je durft?? Of laat je het je neppe advocaatje voor je opknappen?? Zielig mens

Idd. Dit is echt schandelijk en trouwens. Ze kan nu nog steeds mensen via bokt oplichten! Via PB kan ze namelijk ook paarden verkopen...

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-10 10:05

Ik was er dus ook van overtuigd dat ze een permanente ban zou hebben.
Dat had me eigenlijk ook niet meer dan logisch geleken.

Blijkbaar heb ik me vergist, maar dan heb ik me ook vergist in het team.
Niet te geloven dat zo iemand hier nog lekker mag mee 'genieten' van
haar eigen stomme fouten.

slimmerik

Re: Paardenhandelaarster eist 450.000 euro van Alberto Stegeman

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-10 10:07

Ik denk overigens wel dat het team hier uitgebreid over gesproken heeft en een zorgvuldige afweging heeft genomen. Bart heeft natuurlijk geen zin in rechtzaken. Want haar vriendinnen brieven natuurlijk alles braaf door.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-10 10:08

Heeft zij vriendinnen dan?

Anoniem

Siets schreef:
Ik was er dus ook van overtuigd dat ze een permanente ban zou hebben.
Dat had me eigenlijk ook niet meer dan logisch geleken.

Blijkbaar heb ik me vergist, maar dan heb ik me ook vergist in het team.
Niet te geloven dat zo iemand hier nog lekker mag mee 'genieten' van
haar eigen stomme fouten.

Ik had idd ook verwacht dat ze een ban zou hebben maar nee. Ze mag lekker doorgaan en via PB kan ze ook paarden verkopen en mensen oplichten. Ik vind dat bokt hier ook een grote rol in speeld en ook zou moeten meewerken om haar tegen te houden. Bijvoorbeeld bij paarden/ponysgezocht en paardentekoop een waarschuwing boven in beeld.

Anoniem

Wie zegt mij dat zij geen tig sa's heeft? Misschien praat ze hier wel mee en dan anti haarzelf?? :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-10 10:09

russel schreef:

Dat denk ik wel als je even gaat speuren, anderen die voor haar updates geven, anderen die het erover hebben wanneer ze weer naar haar toegaan...

slimmerik

russel schreef:

Jep, dat is het vreemde juist. Zo zitten mensen nu eenmaal in elkaar. Sommigen kicken op criminelen. ..... Je wilt niet weten hoeveel fanmail Joran dagelijks schijnt te krijgen van jonge meiden.

Anoniem

russel schreef:
Wie zegt mij dat zij geen tig sa's heeft? Misschien praat ze hier wel mee en dan anti haarzelf?? :D

Je hebt me betrapt...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-10 10:10

Wat sneu....